کد خبر: ۶۲۶۳۱
تعداد نظرات: ۵۲ نظر
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت‌وگو با حکیم مهر:
«دکتر محمد خدابخشی» افزود: بعد از تعیین تکلیف بودجه سال ۱۴۰۰، باید مساله تسری فوق‌العاده خاص کارکنان سازمان دامپزشکی پیگیری شود ...
 

حکیم مهر: عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر با بیان اینکه تسری فوق‌العاده خاص کارکنان دامپزشکی باید از طریق کمیسیون کشاورزی مجلس و همچنین شخص وزیر جهاد کشاورزی پیگیری شود، گفت: «نباید در حق کارکنان سازمان دامپزشکی اجحاف شود.»

 «دکتر محمد خدابخشی» ضمن اشاره به اتفاقات اخیر رخ داده در خصوص بودجه سال ۱۴۰۰ در بهارستان، تصریح کرد: «در حال حاضر بودجه وضعیت مشخصی ندارد و ابتدا باید تکلیف آن روشن شود. هم‌اکنون بودجه بین دولت و مجلس یا پاستور و بهارستان معلق است و به نوعی مشخص نیست که صاحب آن کیست.»

وی در ادامه به حکیم مهر گفت: «بعد از تعیین تکلیف بودجه سال ۱۴۰۰، باید مساله تسری فوق‌العاده خاص کارکنان سازمان دامپزشکی پیگیری شود.»
 
انتشار یافته: ۵۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۲
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
0
15
...........
نمی دانم پیگیر تسری ، چرا فقط نماینده ها هستند
سوال: چرا سازمان دامپزشکی پیگیر تسری نیست
از عجایب روزگار
پاسخ ها
Af
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
چون مدیران سازمان به پولش احتیاجی ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
وقتی حساب کتاب نداشته باشه می تونند موارد غیر قانونی مثل تغییر ضرایب را انجام دهند مثل الان که غیر قانونی ضریب قسمت اداری را چند برابر کردند که برابر فنی بگیرند ..................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
........................ پرسنل هم به جای این حرفا به نظرمن دنبال یک شغل دیگه باشن چون هرروز که دست و پا میزنیم بیشتر تو باتلاق گیر میکنیم کار اداری راهم بی خیال بشید و خصوصا کارمبارزه را شل کارکنید تا این ........... سازمان بدونن که اگه این شیوه ادامه داشته باشه باید خودشون برن واکسن بزنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
کاش اصلا تسری ندن خیال همه راحت شه شما فنی ها مگه چیکار میکنین تو اداره نشستین دلالی میکنین تسری چند برابر هم میخواین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
اصل حق تسری برای جبران آسیبهای ناشی ازمخاطرات دامپزشکی است، حالا شده محل جبران کسر حقوق پرسنل اداری. اگر حق و حقوق همه کافی باشه کسی نمیره دنبال دلالی که زندگیش بچرخه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
حتماً شما بخش اداری میشی حافظ بهداشت جامعه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
1
2
تا ۱۵۰۰درست میشه
مسول فنی بهداشتی دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
0
2
دوستان کسی بهارستان رفت یک سوال از تکلیف مسول فنی فروشگاه زنجیره ای بکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
سازمان دامپزشکی تو حق و حقوق خودشون ماندند آن وقت به فکر مسئول فنی بهداشتی باشند مشخصه که به طور جدی پیگیری نمی کنند به فکر یک کار دیگه باش که به اینا وابسطه نباشی ثلا برو نماینده علمی بش
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
0
4
حکیم جان دیگه ماده 19 رها شد . پیگیرش نیستی دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
الان حقوق خودشون مهم ترهفعلا بی خیال مسئول فنی شدند بهنظر من کلا یک جوری کار کنید که به اینا (سازمان و نظام دامپزشکی) نیازی نداشته باشید مثلا: نماینده علمی بشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
0
8
مخالف اجراي تسري خود سازمان دامپزشكي هست، ديگه وقتي خود سازمان مخالف اجراش هست ديگه پيگيري نماينده ها هم بي نتيجه ميشه
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
2
8
هر سال معمولا یک عده از حقوق دامپزشکی دفاع می کنن.حالا چرا و رو چه حسابی نمیدونم ...
ولی الان سی ساله کارمندان دامپزشکی از دکترش گرفته تا تکنسینش در کف دریافتی و جز دهک های پایین هستند..
بخدا زشته یک دکتر دامپزشک از یک پرستار حقوقش کمتر باشه ...به والله این کار درست نیست
پست های دامپزشکی مستقیم با سلامت تک تک افراد جامعه سر و کار دارن ....
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
2
8
مدیران ارشد سازمان ما مخالف افزایش حقوق کارکنان هستند-لابد اونا چیزایی میدونن که ما نمیدونیم-اونا تو همه ی پست های دامپزشکی کار کردن وضعیت کاملا براشون روشن هست-و میدونن که این حقوق ها فعلا کفایت میکنه چون مسائل مهم تر هست ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
1
10
مهم اينه كه تسري وارد حكم بشه. علاوه براين حق محروميت از مطب هم مهمه. هم پرداخت اون به نرخ روز و هم اين كه وارد حكم بشه. چند تا از بازنشسته ها مي تونن مطب بزنن؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
0
4
جناب حکیم مهر خوب با احساسات همکاران زحمتکش وبی ادعا دامپزشکی بازی بازی می کنید. چرا سراغ متولیان پیگیری این امر نمی روید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
0
2
نباید اجحاف شود؟ خوب؟ بعدش؟ همین؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
0
2
با سلام
من نمیدونم چرا این نماینده های محترم دنبال کسی هستن که این قانون رو پیگیری کنه . اگه قانونه و درست اجرا نمیشه خودشون برای اجرا به دولت فشار بیارن .
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
3
1
خدا وکیلی ،حکیم مهر ،لطف کن انتقاد هارو هم بزار ،بخدا ،ماهم درد داریم ،متاهل هستیم ،بچه داریم ،مستاجر هستیم ،بیمار سرطانی داریم ،هر انچه مشکل ،هست ما داریم وقتی بخاهی ،بروی داروخونه ،دارو بخری ،آقای ،دکتر ،تا پول نداشته باشی ،دارو نمیدهههههه ،من درتعجبم ،چطور فقط دامپزشکا مینالند از ،کمی حقوقشان ،مگر ،قشرهای ،دیگر هم تو ایران نیستند ،مثلا ،سپاهی ها ،نظامیها ،ارتشیها ،ویا ،،طلبه ها ،ویا ،دکتران ومتخصصان...اگر هست ،برا ما چرا نیست..بخدا قسم ،خسته شدیممممممممم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
0
4
بزرگواران ، مشکلات اصلی دامپزشکی بشرح ذیل میباشد ..تسری رو سازمان مدیریت و دامپزشی ظاهرا به نتایجی رسیدند که صد در صد از خزانه برداشت بشه و از ماده ۱۴ محل صرفه جویی ها پرداخت بشه . در حال حاضر بدلیل بیماری کووید ۱۹ و مشکلات صادرات و پایین بودن تعرفه ها ( در حال تغییر می باشد ) بهمین جهت میزان آن کاهش یافته
مشکلات : ۱ ، پیگیذی اعمال ضریب ۱/۱ در حقوق
پیگیری افزایش تعرفه ها
پیگیری سختی شرایط کار آزمایشگاه ، سل و بروسلوز ، مبارزه ، نظارت و غیره
پیگیری اضافه کار و ماموریت ..ما تا کنون هیچ مزایایی نگرفیتم در صورتی که اکثر اداره های استانی و همچنین اداره های کل دامپزشکی استان ها مزایای خوبی گرفتند لطفا سازمان واحد حقوقی پیگیری نمایید چرا خود سازمان و یکسری از استان ها مزایای خوب و عالی گرفتند و بعضی استان ها ، مانند استان یتیم ما هیچ چیزی نگرفته
پیگیری کمک های رفاهی از جمله بیمه تکمیلی ربصورت کشوری ، چرا سازمان بیمه تکمیلی خوبی با حداقل پولی قراداد بسته و اکثر موارد را پشتیبانی میکنه و اداره کل ما سلیقه ای و نمی دونم پشت پرده چی هست ً......اگر سازمانی یکجا باشه تخلفات هم پایین میاد . قابل توجه واحد حقوقی سازمان
پیگیری پاداش
پیگیری کمک های رفاهی
باز پایان سال در راه هست و مدیران به یکسری از افراد درون سازمانی ...........و برون سازمانی از جیب اداره کل ، کارت های هدیه به رسم رفاقت و. هواداری تقدیم میکنه ولی به بقیه همکاران هیچ ...لطفا کارت هدیه کلا جمع بشود
لطفا پرداخت اضافه کار و ماموریت ها ، از واحد حقوقی بررسی شود . افرادی هستند که به علت دو شغله بودن ...................... حتی مرخضی کرونایی و دورکاری گرفته و پشت میزشان در ........... استان مینشینند و مزایایی خوبی از نطام و اداره کل ................. میگرند . واحد حقوق سازمان التماس پیگیری
ناشناس
|
France
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
8
2
اینکه نمایندگان از موضوع تسری کارمندان دامپزشکی صحبت میکنند به دلیل پیگیری ریاست محترم سازمان دامپزشکی در کمیسیون و مراجع دیگر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
اگر اینجوریه ازش ممنونیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
0
4
نباید اجحاف شود. یعنی حالا دارد اجحاف می شود. اگر اجحاف می شود، پس چرا سینه سپر نمیکند که نشود.نباید کاری که نباید بشود بشود .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
0
7
همه به فکر دامپزشکی هست غیر از متولی اصلیش. ..................
کیوان نوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
1
5
به نظر بنده مصاحبه حکیم مهر با نمایندگان مجلس در ارتباط با موضوع "تسری فوق العاده" بسیار خز و نخ نما شده و دیگر برای مخاطب جذابیتی ندارد.
طی یکسال اخیر با جمع کثیری از نمایندگان مصاحبه شده دریغ از آنکه یکی از این نمایندگان در صحن علنی مجلس یا نطق پیش از دستور موضوع تسری را به وزیر یا رئیس مربوطه تذکر داده باشند.
در ذهن مخاطب این تصور ایجاد می شود که حافظه نمایندگان مجلس کوتاه مدت بوده و بلافاصله پس از مصاحبه با خبرنگار حکیم مهر، موضوع را به ورطه فراموشی می سپارند.

بنده حقیر تنها راهکار اجرای قانون تسری را ملاقات حضوری تیم فنی،حقوقی و کارکشته سازمان دامپزشکی با ریاست محترم جمهور می دانم.

در هرحال اول و آخر اجرای این قانون منوط به امضاء شخص رئیس جمهور است بنابراین باید دم کدخدا رو دید...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
خیلی اشتباه فکر میکنی عزیزم، پرت وپلا برای چی؟ ماده واحده اگر میگفت یه چیزی ولی از رئیس جمهور به مجلس!!!!!! .......................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
0
5
از ماست که بر ماست .................. تا زمانی که تفکر سازمان دامپزشکی اینی باشه که الان هست همه کشور هم بسیج بشن تسری درست نمیشه .چون خودشون نمیخوان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
0
2
باید در سازمان دامپزشکی ................... نداره که از حقوق خودش دفاع کنه
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
0
1
وقتی سازمان بطور جد پیگیر نباشه از بقیه انتظاری نیست، سازمان دامپزشکی که دم به دم نامه های مختلف صادر میکنه برای پرسنلش ارزشی قائل نیست چه انتظاری هست، هرکی میاد دور اطرافیان خودشو ميگماره، پست های مدیریتی اینم شد مدیریت ،
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
0
0
این پاس کاری ادم خسته میکنه یکی میگه ریسس سارمان باید پیگیری کنه یه نفر دیگشون میگه وزیر دگ روز دیگه میگن چون خود پرسنل پیگیر نیستن نیاز نیست البته این اخری رو درست میگن همکارایی که به علت نامشخص حق خودشون پیگیری نمیکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
0
0
ظلم ظلم ظلم
خجالت ميكشم بگم دكترم
.....
سكوت مطلق و درداور و زجر اور ازينكه ١٢ سال با جان و دل كار كرديم الان ٤/٥ هم خالص واريزي طبق حكم اداري نداريم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
0
4
در استان قزوین حقوق مسئولین فنی درست شده است و از 6 ملیون تا 9 ملیون حقوق می گیرند ولی دکترای تازه استخدام شده ماهی 3 ملیون و دکترتی با سابقه 30 سال سابقه 8 ملیون هم در اداره نمی گیرند
یرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
1
1
حکيم جان لطفا يک گزارش از تفاوت دريافتي حقوق سازمان دامپزشکي و کارکنان ادارکل دامپزشکي با يک ديگر و با ساير سازمان هاي دولتي تهيه کنيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
خوب الان گزارش هم تهیه بشه دردی رو دوا نمیکنه. برای خودمون گزارش تهیه کنند که خودمون اینجا بخونیم؟ مگه تا الان نمیدونستیم چقدر تفاوت پرداختیمون فاجعه بار هست؟ مسولین هم اینجا رو نمیخونن که ... اینهمه اعتراض همیشگی ماها توی سایت هست دیگه اینارو از کجا ملت فهمیدن که الان دارن اعتراض میکنند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
1
3
تسری باید به نسبت حقوق ثابت بین افراد تقسیم بشه نه اینکه با ضرایب و درصدهای نادلانه، چه نیروی فنی چه نیروی اداری همه در یک محل مشغول فعالیت هستن اونوقت نیروهای فنی بر چه اساس و معیاری باید با ضرایب بالا تسری دریافت کنن. بطور مثال کارشناس نیروی فنی که پشت میز نشستن و چندین برابر کارشناس اداری تسری میگیرن آخه این کجاش عدالت هست. میشه گفت اگه کاردان ها تسری با ضریب دریافت میکنن حقشون هست چون واقعا بنده خداها سختی و عمده کارها رو دوششون هست و با بسیاری از مسائل و مشکلات و خطرات مواجه هستن . نه اون کارشناسان و دامپزشکانی که تو اداره پشت میز جلوس کردن و از همون محل شغل اصلیشون رو که خارج از اداره هست هدایت و رهبری میکنن و اداره صرفاً مکانی جهت جمع آوری مشتری براشون هست
پاسخ ها
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
همکار عزیز اینکه میگید نیروی اداری و فنی در یک محل مشغولن حرف صحیحی نیست چون دامپزشک غیر فنی که نداریم حتی پستهای ستادی هم کارشون خارج اداره هم هست مثلا مبارزه یا نظارت یا ...
اما کسیکه کارشناس اداره کارگزینی هست کجای کارش قراره بره دامداری و تمام وجودش پر از کک و کنه و شپش بشه !!! لیسانس مدیریت تو تمام ادارات هست اگه به اینها تسری بدن چرا به لیسانسهای سایر ادارات ندن! این که بسیار واضحه تسری برای فنی باید ضریب بیشتر داشته باشه اما متاسفانه الان خودشون تغییرش دادن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
همکار عزیز خودتون بهتر از ما میدونید نیروهای فنی به ویژه دامپزشکان عزیز سر ماه حقوق و مزایا میگیرن و در اداره فقط به این نیت حضور پیدا میکنن که ............................
متاسفانه تسری ضریب دار هم میخواین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
من با پانزده سال سابقه دامپزشک و کارشناس آزمایشگاه هستم، چه مزایایی اضافه تر از شما گرفتم که خبر ندارم!!!!؟؟؟ در ضمن تسری حق بخش فنی است که کار تحقیقات میدانی و صحرایی و کشتارگاه و فارم انجام میده. شما اجازه اعتراض به بخش فنی نداری، شما باید حق و حقوق تان را از جای دیگر پیگیری کنید. ..........
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
0
0
فقط شعار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
0
1
تسری از اول می بایست بطور مساوی به نسبت حق شغل و حق شاغل تقسیم می شد
والا دکتری و غیر دکتری یا فنی و اداری و سایر رده ها نداریم همه کارکنان سازمان دامپزشکی کشور مکمل همدیگر هستند اگر پرسنل اداری نباشد کارهای فنی دامپزشکی پشتیبانی نمی شود
مسئولان سازمان دامپزشکی کشور بایستی اینها رو مد نظر قرار دهد
همه کارکنان به نسبت حق شغل و حق شاغل سهیم باشند
این عادلانه هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
اوکی موافقم ولی شما حاظری با من تشریف بیاری توی فارم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
سلام وقت بخیر
بالا اشاره کردم ما پرسنل دامپزشکی مکمل همدیگر هستیم اگر فقط پرسنل فنی باشد پرسنل اداری معنا و مفهومی ندارد و بالعکس .
امور اداری ، امور مالی ، برنامه و بودجه ، فناوری اطلاعات و تحول اداری و سایر ادارات ستادی ، اگر نباشند شما هر روز تشریف ببرید فارم ،
ببینم چه اتفاقی می افتد
حقوق و مزایا شما رو کی پیگیری میکنه ؟ بعنوان مثال اگر بخشنامه ای در ارتباط با تبدیل وضعیت همکاران وصول شده باشد اینا رو چه کسانی باید پیگیری بکنه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
0
1
این تسری چیست شد ورد همه
این حقوق ماست چون الآن کمه
تا که ترسویند این جمع گرام
حل نگردد این تسری والسلام
درب مجلس گر همه اجماع کنیم
سازمان را ما همه رسوا کنیم
پس بفریاد و به تکبیر و نفیر
فاش گردد وضع این برنا و پیر
در بهارستان همه از این صدا
طرح مبحث می کنند بی سر صدا
ماده و قانون را افزون کنند
تا تسری و حقوق افزون کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
0
4
ای حکیم مهر بی مهری نکن
شعر هایم را چنین رسوا مکن
چون امید ما تویی ، بهر ثواب
چاپ کن شعر مرا کم ده عذاب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
0
2
از مدیران سایت حکیم مهر تقاضا دارم گزارش مفصلی در خصوص عدم رغبت سازمان دامپزشکی در خصوص پیگیری اجرای قانون تسری برای همکاران انجام دهد تا حداقل ما تکلیفمون با مدیران ارشد سازمان مشخص گردد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
0
1
وزیر جهاد که حتما پیگیری میکنه. از بس که دامپزشکا را دوست داره!
.......... همه چیز عیانه!
تو سازمان ... که از حقوق تسری حمایت نمیکنند. از محرومیت از مطب همکاران حمایت نمیکنند. اعزام ها و دیگر موارد مشابه را حذف میکنند..!!
اینهمه درد را کجا بگیم ................
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
0
3
بعد از 30 سال خدمت تازه متوجه شدم اگر تو این مدت شلغم فروخته بودم وضعم از این که هست بهتر بود وقتی متولیان به فکر وضعیت حقوق و مزایای پرسنل زحمت کش دامپزشکی نیستند از بقیه چه انتظاری هست . سازمان دامپزشکی یتیم واقع شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
0
4
از دکتری فقط اسمش رو داریم و همیشه مایه دردسرمون بوده حقوقمون نصف پرستاره مزایای دیگه مثل اضافه کار و ماموریت و .. کلا تعطیله جلوی زن و بچه مون شرمساریم که دکتریم و حقوقمون اندازه یه بقال نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
0
1
از این مسئولین سازمان آبی برای پرسنل گرم نخواهد شدفقط بلدند با تهدید و .......... اجبار بدون هیچ گونه پرداختی همکاران را وادار به کار اضافه در خارج از وقت بکنند و هر بیماری جدید که در کشور ایجاد می شود با همان شرایط و امکانات کارمند را مجبور به انجام یکسری عملیات جدید میکنند بدون آنکه نسبت به جذب اعتبارات جدید اقدام کنند و هیچ موقع جرات اظهار نظر در رسانه ها را ندارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
2
در جواب این دوستمون که میگه اگر واحد مالی و فن آوری اطلاعات و غیره نباشه ما نمیتونیم بریم کار فنی کنیم :
1-فلسفه تسری برای مخاطرات شغلی بوده که ما فنی ها باهاش در تماس مداوم هستیم .شما چه مخاطراتی از طرف منگنه و جای چسب و باده کولر و گرمای شوفاژ داره تهدیدت میکنه برادره من؟!
2- فرمودید پیگیری مسایل مالی رو انجام میدید تا ما در صف مقدم باشیم اوکی دست گلتون درد نکنه ولی فراموش نکنید شما توی هر ارگانی هم برید بخش مالی و اداری یک وظیفه عمومی و روتین رو داره که انجام میده نه مثل ما فنی ها که دایم با بروز مشکلات جدید برنامه ریزیهای جدید و عملیات و ماموریتهای جدید داریم
3- از مخاطرات جسمانی و الودگیها و فرسایش روحیه خودتون در بخش اداری و مالی بگید چون من میخوام چند مورد از مخاطرات شغلیم رو بگم :
تا بحال بیشترین مدتی که تونستی بوی دامداری رو تحمل کنی چقدر بوده؟ تابحال گاو ترشحاتش رو تو چشم و دهنت ریخته؟ چشمت باز بوده ضربه دم گاو کاسه چشمت رو قرمز کنه؟ مثل من حین عملیات کتفت در اثر فشار دام از جا در رفته؟ گاو با وزن 700 کیلو ناخن های پات لگد کرده و کبود و له کرده؟ سگ گازت گرفته؟ تو نظارت جلو دره مغازه با قصاب و مرغ فروشه چاقو به دست اعصابت سوهان کاری شده و هزار جور حرف شنیدی؟
خطرات رفت و امد تو جاده تو سرما و گرما و بارندگی رو شما تحمل کردی یا ما تو این 15 سال؟ نمیگم به حق خودت قانع باش ولی حقت پیش ما فنی ها نیست برو یه جا دیگه پیداش کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
0
1
بسیار عالی نوشتید ولی متاسفانه ایشان چون شغلشان پیگیری امور هست خیلی بهتر از فنی ها به حقوق و مزایا ی شان می رسند. ایکاش مدیران واقعاً کمی به فکر نیروهای فنی و تخصصی بودند و فنی ها هم نماینده واقعی داشتند تا پیگیر اموراتشان باشد
نظر شما
ادامه