کد خبر: ۶۲۷۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار مقرر شد که مطابق اعلام سازمان دامپزشکی و وزارت جهادکشاورزی کشتارگاه های طیور و واحدهای تولیدی تخم مرغ نسبت به درج قیمت مصرف کننده بر روی بسته بندی اقدام کنند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، در مصوبه ستاد تنظیم بازار آمده است: حسب تاکید وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر تخصیص و تحویل صد درصدی نهادهای دامی با قیمت های مصوب برای تولید گوشت مرغ و تخم مرغ مقرر شد وفق اعلام سازمان دامپزشکی و وزارت جهادکشاورزی کشتارگاه های طیور و واحدهای تولیدی تخم مرغ نسبت به درج قیمت مصرف کننده بر روی بسته بندی اقدام کنند.

همچنین در تبصره آن نیز ذکر شده است که در خصوص تعیین ضوابط و روند شکل گیری درج قیمت مصرف کننده در کشتارگاه‌های طیور مقرر شد جلسه ای با محوریت دبیرخانه کارگروه تنظیم بازار و وزارت جهاد کشاورزی و حضور نمایندگان دستگاه‌های  ذی‌ربط تشکیل گردد.

چندی پیش نیز معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از آغاز طرح درج قیمت برروی تخم مرغ خبر داده بود و اعلام کرد که به منظور ساماندهی بازار تخم مرغ و جلوگیری از گرانفروشی، بر روی هر عدد تخم مرغ و بسته بندی آنها قیمت درج خواهد شد.
 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
France
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
0
0
چه خنده دار، یه جوهر اضافی باید فقط حروم بشه. وگرنه قیمت قدیم و جدید تنها رو مرغ منجمد بشه بحث کرد که اونم میسر نیست با هزینه های سردخونه و.. انتظار داشته باشین به قیمت قدیم بهتون بدن
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
0
0
این کارا مسخرست، وقتی هر روز قیمت با بی مسیولیتی دست اندرکاران بالا میزه نوشتنش دردی رو دوا نمیکنه
نظر شما
ادامه