کد خبر: ۶۲۷۵

حکیم مهر - در دیدار مدیر کل دامپزشکی استان همدان با مهندس عیسی جعفری نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، مسائل و مشکلات دامپزشکی مورد بررسی قرار گرفت.
در این دیدار دکتر کریمی ضمن ارائه گزارش مبسوط از فعالیتهای دامپزشکی استان همدان ، در سخنانی انتظارات کارکنان دامپزشکی را به سمع مهندس جعفری، نماینده مجلس رساند.


دکتر کریمی در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: با توجه به سختی شرایط کاری کارکنان دامپزشکی وضعیت حقوقی آنان نسبت به زحماتی که متحمل می شوند کافی نمی باشد و انتظار آنان از نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی رسیدگی به این موضوع است.


مدیر کل دامپزشکی همدان افزود: اعتبارات کافی برای بخش کشاورزی و به تبع آن برای دامپزشکی می تواند تضمین مطمئنی برای فعالیتهای موثر این بخش باشد.
در ادامه این دیدار مهندس جعفری نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ طی سخنانی گفت: در سرکشی به روستاهای حوزه انتخابیه خود عملاً شاهد فعالیتهای مثال زدنی کارکنان دامپزشکی در آن شرایط سخت بوده ام و نسبت به اهمیت این فعالیتها واقف هستم.


عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: فعالیتهای دامپزشکی در بالا بردن سطح امنیت غذائی که از مهمترین موارد امنیت است و از اهمیت بسزائی برخوردار است بر ما پوشیده نیست و این موضوع می تواند در بالابردن آرامش روانی افراد جامعه نقش مهمی را ایفا نماید.


مهندس جعفری تصریح کرد:شهروندان با اطمینان از نظارتهای دامپزشکی است که می توانند از محصولات دامی و لبنی در سر سفره های خود استفاده نمایند و این مسئله را ما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید مد نظر قرار داده و نسبت به تقویت دامپزشکی از راههای قانونی اعمال نمائیم و این از وظایف نمایندگان مردم است که از حقوق پرسنل زحمتکش دامپزشکی دفاع کنند.

 

نظر شما
ادامه