کد خبر: ۶۲۸۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

بر اساس ارزیابی مرکز ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری، «دکتر امیرحسین بهداد» موفق به کسب رتبه اول ارزیابی عملکرد در حوزه دیدارهای چهره به چهره (ملاقات عمومی) در بین ادارات کل دامپزشکی کشور شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، در حوزه دیدارهای چهره به چهره در شش ماهه اول سال 1399 که در راستای نظارت بر بخشنامه‌های مربوطه‌ هیئت وزیران و ارزیابی صورت گرفته توسط مرکز ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری انجام گرفت؛ دکتر امیر حسین بهداد مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی موفق به کسب رتبه اول در ارزیابی عملکرد ملاقات عمومی اداره کل دامپزشکی استان در سطح کشور شد.

 گفتنی است ارزیابی فوق بر اساس شاخص‌هایی از جمله تعداد ملاقات شنوندگان، تعداد برنامه‌های اجرا شده، اقدام مثبت و میزان عمل به بخشنامه استاندار صورت پذیرفت و اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی با تعداد 176 مورد ملاقات موفق به کسب رتبه اول گردید.

 این گزارش می افزاید برنامه دیدار چهره به چهره بر اساس تاکید ریاست جمهوری بر تسریع در رسیدگی بدون واسطه به مطالبات مردمی، نهادینه کردن فرهنگ خدمت رسانی، ملاقات مردمی و روحیه مسئولیت پذیری مدیران دستگاه‌های دولتی و الزامات قانونی آن به صورت مستمر انجام می‌شود.

 گفتنی است جهت دیدار با مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی روزهای دوشنبه هر هفته در نظر گرفته شده است و مراجعین محترم می توانند از طریق تماس تلفنی با شماره 34445000 نسبت به درخواست ملاقات خود اقدام نمایند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Bulgaria
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
1
4
هر چه مراجعه کننده بیشتر باشد یعنی یک جای کار مشکل دارد . و جالبه این شاخص قرار میگیرد.
پاسخ ها
بخش خصوصي
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
مدير كلي همچين نظري دادي؟؟؟؟؟
ايشون بسيار انسان شريف و خوبي هستن كه وقت ميزارن براي همه فقط منتظر اشخاص خاص نيستن
...............
نظر شما
ادامه