کد خبر: ۶۲۸۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

«نوزی» نام اولین برنامه مدون دامپزشکی در تاریخ صدا و سیما است.

به گزارش حکیم مهر، برنامه نوزی که به تازگی از شبکه تلویزیونی سلامت پخش میشود، به موضوع دامپزشکی، سبک زندگی، محیط زیست و سلامت میپردازد.

در طول این برنامه، علاوه بر اینکه کارشناسان این حوزهها حضور دارند و به مسائل اصلی رخ داده در هفته گذشته که مرتبط با این سرفصلها بودهاند میپردازند، مسئولین و منتقدین هم روی خط آورده میشوند تا ضمن مطرح شدن موضوعات این حوزه از دیدگاههای مختلف، شاهد به چالش کشیده شدن افراد برای پیدا کردن راه حل، توسعه یا بهبود آنها باشیم. اما اتفاق مثبت در این برنامه حضور «رامتین زاهدی» گوینده رادیو و دانشجوی دکترای عمومی دامپزشکی به عنوان سردبیر و گوینده برنامه نوزی در کنار دکتر پیام محبی، مجری و کارشناس برنامه  و همچنین بنیانگذار اصلی این برنامه میباشد.

رامتین زاهدی پیش از این به عنوان مجری و گوینده رادیو ایران سابقه برنامهسازی رادیویی در حوزه دامپزشکی را دارد و می‌توان گفت با توجه به فعالیتهای علمی وی در حوزه علوم دامپزشکی، باید منتظر یک برنامه کاملا تخصصی دامپزشکی و چالشی باشیم؛ دقیقا همان چیزی که در برنامه اول با موضوع شیر و لبنیات شاهد آن بودیم.

پس از سالها که عدم حضور دامپزشکان در رسانه ملی حس میشد، امروز شاهد آن هستیم که دامپزشکان حضور پررنگی را در برنامههای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دارند و به صورت کاملا تخصصی و مستقل درباره دامپزشکی، محیط زیست، سلامت مواد غذایی و سبک زندگی جدید انسان صحبت میکنند.

بیشک با حضور دامپزشکان رسانهای گامهای بسیار مثبتی در زمینه فرهنگسازی و تثبیت جایگاه دامپزشکی در سلامت جامعه رقم خواهد خورد.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
1
2
کجا و چه زمانی پخش میشه؟
Atefe
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
1
3
چه اتفاق خوب و قشنگی برای جامعه دامپزشکی ؛ خداقوت میگم به دکتر محبی و دکتر زاهدی نازنین
نظر شما
ادامه