کد خبر: ۶۲۸۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

جلسه ساماندهی واحدهای غیر مجاز طیور صنعتی در مازندران با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در محل دامپزشکی مازندران تشکیل شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی مازندران، جلسه ساماندهی واحدهای طیور صنعتی غیر مجاز استان با حضور «شهیدی فر» رئیس سازمان جهاد کشاورزی، گلپایگانی مدیر کل دامپزشکی مازندران و سایر اعضای این کمیته در سالن جلسات دامپزشکی استان برگزار شد.

«دکتر گلپایگانی» مدیر کل دامپزشکی مازندران در حاشیه این جلسه اظهار کرد، پرونده واحدهای طیور صنعتی که تاکنون بصورت غیر مجاز و فاقد پروانه در حال فعالیت بودند توسط کارشناسان بررسی و در صورت داشتن شرایط نظام دامپروری از نظر فواصل و مسائل بهداشتی، در این کمیته طرح و با صدور پروانه این واحدها موافقت می گردد.

وی در ادامه گفت: بر اساس ماده 5 قانون نظام جامع دامپروری کشور کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از دولتی، تعاونی و خصوصی که مبادرت به فعالیت دامپروری صنعتی و نیمه صنعتی می نمایند، موظف به اخذ موافقت اصولی، پروانه تأسیس، پروانه بهره برداری و پروانه بهداشتی بر اساس سیاست های وزارت جهاد کشاورزی و با نظارت وزارت مذکور می باشند.

گفتنی است اعضای این کمیته فنی متشکل از مدیر کل دامپزشکی، معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی، کارشناسان دامپزشکی، سازمان جهاد کشاورزی، نظام دامپزشکی و نظام دامپروری استان به ریاست رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان می باشد.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
0
0
امید که روزهای خوبی در دامپزشکی مازندران اتفاق بیافتد و بخش های دامپزشکی حمایت بیشتری رو در رابطه با مشکلات و امید به تامین مادی و معنوی بدست بیاورد . اقای دکتر گلپایگانی از قدم های مثبت شما ممنونیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
0
0
ساماندهی با مجوز دهی بسیار تفاوت دارد دکتر جان
نظر شما
ادامه