کد خبر: ۶۲۸۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

دانشجویان متقاضی شرکت در فراخوان انتخاب و معرفی دانشجویان برتر دانشگاه علامه طباطبایی تا ۱۰ اسفند ماه سال جاری فرصت دارند در این فراخوان ثبت نام کنند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، دانشگاه علامه طباطبایی دستورالعمل شرکت در همایش ملی پنجاه و نهمین سال جایزه بنیاد البرز (بخش نخبگان) را اعلام کرد بر اساس این دستورالعمل، شناسایی و معرفی دانشجویان از میان افرادی خواهد بود که در سال تحصیلی جاری در دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

همچنین بر اساس اعلام این دانشگاه، از آنجا که برگزیدگان دانشگاه در صورت پذیرش در مرحله داوری نهایی به عنوان نفرات برگزیده کشور معرفی خواهند شد؛ شایسته است فرایند شناسایی، انتخاب و معرفی دانشجویان به بهترین نحو ممکن انجام شود.

رعایت فرایند انتخاب تا زمان اعلامی نیز مورد تأکید دانشگاه است و در غیر این صورت امکان داوری متأخرین وجود نخواهد داشت. همچنین انتخاب و معرفی دانشجویان از تمامی دانشگاه ها اعم از دانشگاه های دولتی روزانه و شبانه، غیرانتفاعی، آزاد اسلامی و پیام نور انجام گیرد.

برای هر یک از دانشجویان منتخب کشوری جایزه نقدی به همراه نشان و لوح تقدیر از طرف بنیاد فرهنگی البرز اهداء می شود. درصورتیکه به دلیل شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا در کشور، امکان برگزاری حضوری همایش میسر نباشد، شیوه و زمان برگزاری همایش متعاقباً اعلام می شود.

جمع امتیازات نهایی ۱۰۰ است و افراد از بین پنج گروه آموزشی، فنی و مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، هنر، کشاورزی و دامپزشکی براساس بالاترین امتیاز آن منطقه معرفی می شوند.

سقف امتیاز در بخش آموزشی ۲۵ است، تمامی معرفی شدگان در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری حرفه ای و دکتری تخصصی دارای معدل بالایی ۱۷ می توانند به عنوان شرط ورود به رقابت انتخاب شوند. امتیاز آموزشی ترم های تحصیلی در دستورالعمل است.

همچنین سقف امتیاز در بخش پژوهشی ۵۰ است و  تشخیص امتیاز در این بخش با معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی می باشد و سقف امتیاز در بخش طرح های پژوهشی ۵ است. کلیه طرح های پژوهشی حتی به صورت نیمه تمام مطابق با نظر معاون پژوهشی دانشگاه تا سقف مورد نظر می تواند دارای امتیاز باشد.

به هرگونه اختراع، ابداع یا ایده اجرا شده در کلیه بخشهای مختلف صنعتی، خدماتی، عمومی، اجتماعی و دانشگاهی با تشخیص معاون پژوهشی دانشگاه می تواند تا سقف ۱۵ امتیاز تعلق گیرد. همچنین به کسب عناوین در مسابقات و جشنواره های علمی کشوری خوارزمی، رازی و فارابی با تشخیص معاون دانشجویی دانشگاه تا سقف ۵، در بخش فرهنگی و اجتماعی تا ۱۵ و زبان نیز تا سقف ۵ امتیاز داده می شود.

 دانشجویان دارای شرایط دستورالعمل تا روز یکشنبه ۱۰ اسفند ۹۹ مشخصات ( نام و نام خانوادگی، شماره دانشجویی، شماره تماس، مقطع و رشته تحصیلی) و مدارک خود را به ایمیل nemooneh.atu@gmail.com  ارسال کنند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امارگیر
|
India
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
0
0
معدل خیلی بالااست پس بقیه چی!!!
نظر شما
ادامه