کد خبر: ۶۲۹۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران انتظامی شهرستان اسدآباد در حین گشت زنی موفق به کشف ۲۰۰ هزار قلم داروی مخصوص دام و طیور قاچاق از یک دستگاه سواری پراید شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «سردار سلمان امیری» روز چهارشنبه اظهار داشت: ماموران انتظامی حین گشت زنی در مسیر قروه - اسدآباد به یک دستگاه سواری پراید مشکوک شده و به راننده این وسیله نقلیه دستور ایست می دهند.

وی اضافه کرد: راننده پراید بی توجه به دستور پلیس به سرعت خودرو افزوده و از محل متواری می شود اما ماموران انتظامی با تعقیب این وسیله نقلیه و بهره گیری از شگردهای خاص پلیسی موفق به توقیف این خودرو شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: عوامل انتظامی پس از توقیف خودرو اقدام به بازرسی آن کرده که موفق به کشف ۲۰۰ هزار قلم داروی دام و طیور خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این محوله طبق نظر کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است افزود: راننده و سرنشین سواری پراید دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

به گفته رییس پلیس اقتصادی انتظامی همدان سه هزار قاچاقچی کالا در ۹ ماهه سالجاری دستگیر و سه هزار و ۲۰۰ پرونده قاچاق امسال در این استان تشکیل شده است.

«سرهنگ مجتبی محمدی» افزود: پرونده مهم و ملی با ارزش بین ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان ۱۵ فقره، بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان ۳۹۵ فقره تشکیل شده است و آمار پرونده های خُرد نیز رو به کاهش است.

وی اضافه کرد: ۲۱۶ میلیارد تومان کالای قاچاق ۹ ماهه سالجاری در این استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
متفکر.
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
0
0
دزدبازار هرکسی جیب خودپرکند
ناشناس
|
Australia
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
0
0
اخه قاچاق باشه بشما چه ربطی داره؟ مگه دزدیده؟ داروها و واکسن های ایرانی زیاد کیفیت ندارن مجبورن ازین خارجیا استفاده کنن.
نظر شما
ادامه