کد خبر: ۶۲۹۵

حکیم مهر - نماینده مردم میانه و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: دامپزشکی از ارکان مهم و اساسی در تولید و سلامت جامعه است.
در جلسه بررسی مشکلات دامپزشکی شهرستان میانه که با حضور نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی در محل شبکه دامپزشکی تشکیل گردیده بود، محمد رضا حاج اصغری عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس  شورای اسلامی ضمن تقدیر از تلاشهای رئیس وکارکنان شبکه دامپزشکی شهرستان با تاکید بر اینکه که دامپزشکی از ارکان مهم و موثر در تولید و سلامت جامعه است گفت : سازمان دامپزشکی از سازمانهای پرتلاش بوده و کارکنان این سازمان بی وقفه در حال کار و تلاش هستند.
وی اظهار داشت: دامپزشکی در پیشگیری از بیماریهای دامی، کنترل و نظارت بر بهداشت عمومی جامعه موفقیتهای قابل توجهی بدست آورده است.
حاج اصغری تاکید نمود: ما در کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی به دنبال تقویت ساختار دامپزشکی کشور هستیم و در این راستا ضمن حمایت قاطع از سازمان دامپزشکی کشور از هرگونه پیشنهاد ، لایحه و طرح ارائه شده از سوی سازمان به شدت استقبال می نمائیم.


نماینده مردم میانه ضمن مثبت ارزیابی نمودن سیستم GIS دام و طیور خواستار ایجاد یک بانک اطلاعاتی قوی در دامپزشکی کشور شد .
در ادامه دکتر بهراد زندیه مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل دامپزشکی استان گفت : در سال جاری طرح بکار گیری مسئولین فنی و بهداشتی دامپزشکی در دامداریها را در دستور کار داریم که با انجام این طرح کیفیت و کمیت محصولات دامی بالا خواهد رفت.
وی همچنین اعلام کرد با راه اندازی شماره تماس 1512 دامپزشکی در استان آماده تبادل اطلاعات با متخصصین، صاحبان صنایع وابسته دامپزشکی و دریافت انتقادات و پیشنهادات هم استانیهای عزیز هستیم.
مدیر کل دامپزشکی آذربایجان شرقی در پایان تاکید کرد در راستای اجرای دستورالعمل های سازمان دامپزشکی کشور و به منظور پیشگیری از بیماریهای دامی و مشترک بین انسان ودام و همچنین ارتقا بهداشت عمومی جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

 

خبر مرتبط :

نظر شما
ادامه