کد خبر: ۶۲۹۶

حکیم مهر - خبرهایی از دامپزشکی خراسان رضوی، کردستان، طالقان، اردبیل + تسلیت به مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی

 

تسلیت به مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی

 

پایگاه اطلاع رسانی سازمان دامپزشکی نوشت : "با خبرشدیم دکتر حسینی مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی، در غم از دست دادن برادر همسر، سوگوار است، ضمن عرض تسلیت به وی و خانواده محترمشان، با طلب آمرزش الهی برای آن مرحوم، سعادت، سلامت و صبر برای بازماندگان از پروردگار متعال مسئلت داریم."

حکیم مهر نیز به نوبه خود مصیبت وارده را به جناب آقای دکتر حسینی و همسر مکرمه‎شان تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نماید.

 

-------------------------------

 

به ثمر رسیدن 166 گل در 32 بازی در جریان جشنواره ورزشی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی 


دوازدهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی در شهرستان گناباد در حالی به کار خود پایان داد که پس از 32 بازی، 166 بار، توپ از خط دروازه ها عبور کرد و اختتامیه آن همزمان با نیمه شعبان برگزار شد.
در این دوره از مسابقات تیم های شبکه دامپزشکی شهرستان های سبزوار، تربت جام و تربت حیدریه به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند و تیم شبکه دامپزشکی شهرستان گناباد نیز بر اساس رای کمیته اجرایی مسابقات به دلیل ارائه بازی های جوانمردانه به عنوان با اخلاق ترین تیم انتخاب و جام اخلاق را در شهرستان نگه داشت.
همچنین فنی ترین بازیکن مسابقات در این دوره، مصطفی سخاوتی از تربت حیدریه و آقای گل این دوره از مسابقات، مجتبی رحمتی از تربت جام شدند.
در این مراسم، دکتر ناصر مرگان ازغدی مدیر کل دامپزشکی استان و دکتر احمد شریعتی، رئیس نظام دامپزشکی خراسان رضوی در سخنانی جداگانه نسبت به اهمیت موضوع ورزش در ارائه بهتر فعالیت های کاری و ارتقای خدمت رسانی تاکید نموده و اجرای اینگونه فعالیت ها را لازمه ایجاد روحیه نشاط و شادابی و ارتقای بهره وری دانستند و دکتر حمید افشاریان، معاون اداری-پشتیبانی اداره کل دامپزشکی نیز به بیان تاریخچه ای کوتاه از مسابقات پرداخت و مطالبی در خصوص کیفیت این دوره از مسابقات بیان داشت.


یادآور می شود این دوره از مسابقات طی روزهای 24 الی 26 تیرماه به مدت 3 روز در شهرستان گناباد برگزار شد.

--------------------------------

 

کسب مقام اول در مسابقات لیگ برتر هنرهای فردی ورزشهای پهلوانی و زورخانه ای کشور توسط یکی از کارمندان دامپزشکی کردستان


سید مبین نقشبندی از شاغلین در اداره کل دامپزشکی استان کردستان توانست مقام اول مسابقات لیگ برتر هنرهای فردی ورزشهای پهلوانی و زورخانه ای کشور را در رشته میل گیری سنگین از آن خود کند.
گفتنی است طی مراسمی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و شاغلین اداره کل دامپزشکی استان از نامبرده تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

 

--------------------------------

 

برگزاری کارگاه آموزشی بیماریهای زنبور عسل در طالقان


چهاردهم و پانزدهم تیرماه سالجاری، کارگاه آموزشی بهداشت، پرورش و بیماری های زنبور عسل با حضور زنبورداران و کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان البرز در شهرستان طالقان برگزار گردید.


این دوره با حضور دکتر کامیار احمدی کارشناس دفتر مبارزه با بیماری های طیور، زنبور عسل و... ، اعضای تعاونی زنبورداران شهرستان و کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان البرز برگزار گردید.

در این کارگاه آموزشی از 20 زنبورستان برای بیماری یابی نمونه برداری بعمل آمد.

 

--------------------------------

 

صعود گروه کوهنوردی دامپزشکی اردبیل به قلة بزقوش سراب


به مناسبت گرامیداشت عید بزرگ مبعث، عید هدایت و عدالت، عید پیام آور صلح و دوستی، گروه کوهنوردی دامپزشکی اردبیل به قلة 3302 متری بزقوش سـراب صعود کرد.


این گروه کوهنوردی که متشکل از دوازده نفر بود در نهم تیرماه موفق به فتح قلة بزقوش گردید.
شایان ذکر است هدف از این صعود، بزرگداشت این روز مهم و تجدید قوای روحانی و جسمانی کوهنوردان و آماده سازی جهت صعود به قله سبلان عنوان گردیده است.

 

نظر شما
ادامه