کد خبر: ۶۲۹۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر - معاون سازمان اقتصادی کوثر از اعلام آمادگی آن سازمان برای همکاری با کشتارگاه صنعتی خوی خبر داد.

دکتر سید محمد آقامیری صبح سه‎شنبه 27 تیرماه سالجاری در جریان بازدید هیئت اقتصادی سازمان کوثر از امکانات و ظرفیت‌های کشتارگاه صنعتی خوی اظهار امیدواری کرد با همکاری کشتارگاه صنعتی خوی با سازمان اقتصادی کوثر گام مهمی در تثبیت قدرت مالی و سلامت مصرف‌کنندگان برداشته شود.


وی با تاکید بر لزوم حمایت از واحدهای صنعتی تولیدکننده مواد غذایی بهداشتی، افزود: با گسترش واحدهای صنعتی گام بزرگی در ارتقای سطح سلامتی جمعیت انسان برداشته می‌شود.
مدیرکشتارگاه صنعتی شهرستان خوی نیز در این بازدید گفت: این کشتارگاه پیشرفته به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کشتارگاه‌های دام آذربایجان غربی محسوب می‌شود و از قسمت‌هایی همچون نگهداری دام، کشتارگاه دام‌های بزرگ و کوچک، سردخانه‌ای زیر صفر و بالای صفر به ظرفیت 700 تا یک هزار تن تشکیل یافته است.
مهدی قلی‌پور افزود: با بهره‌برداری از آن امکان فرآوری و عرضه گوشت قرمز مورد نیاز و آلایش‌های دامی هفت شهرستان شمال استان به صورت کاملا بهداشتی فراهم شده است.
وی اظهار داشت: ظرفیت کشتار این واحد صنعتی 50 راس دام سنگین و 500 راس دام سبک در روز با قابلیت افزایش به چهار برابر است.
به گفته این مسئول برای ساخت و تجهیز این کشتارگاه که در 7 هزار و 500 متر مربع زیر بنا ساخته شده، 70 میلیارد ریال هزینه شده و با بهره‌برداری از آن برای 103 نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد شده است.

گفتنی است دکتر سید محمد آقامیری علاوه بر ریاست سازمان نظام دامپزشکی، با انتصاب مهندس اسکندری وزیر سابق جهاد کشاورزی به ریاست هیأت مدیره و مدیرعاملی سازمان اقتصادی کوثر به معاونت اقتصادی آن سازمان هم منصوب شده بود.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نیما
|
-
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
1
1
{ایشان} چه تخصصی .... {دارند} که دریک تشکیلات مالی قرار گرفته ...{اند}
دكتر ن - ع
|
-
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
1
0
با سلام و احترام / بیننده محترم / ضمن دعوت به پرهیز از افتاء در کشف عقاید و خدای ناکرده سوء ظن ، مزید استحضار حضرتعالی، بجز عکسی که در خبر فوق استفاده شده، تنها در تیرماه سالجاری به گواهی سه آدرس زیر 3 عکس متفاوت و جدید علاوه بر عکسهای قبلی در ماههای قبل از رئیس محترم سازمان نظام دامپزشکی در خبرهای حکیم مهر استفاده شده است و لذا عبارت همیشه و دو نوع عکس با حقیقت فاصله دارد.
آدرس خبرهای تیرماه با سه عکس متفاوت :

http://www.hakimemehr.ir/news/show_detail.asp?id=6208

http://www.hakimemehr.ir/news/show_detail.asp?id=6170

http://www.hakimemehr.ir/news/show_detail.asp?id=6193

با این حال ضمن تشکر از ابراز نظرتان حتماً در آینده از عکسهای متنوع تری استفاده خواهد شد. با تشکر مجدد - حکیم مهر

سايت محترم حكيم مهر
با عرض سلام
شما عكسي كه براي دكتر اقاميري هميشه استفاده مي كنيد خيلي تكراري است. و هميشه 2 نوع عكس را بيشتر استفاده نمي كنيد. اگر عكس ايشان نداريد مي توانيد از روي سايت نظام برداريد و اگر هم منظوري داريد و با هم مشكلي داريد ...
سید محمد
|
-
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
1
0
سلام
اصل مهم بازتاب سخنان گهر بارایشان است واستفاده از توان بالای نامبرده ،وگر نه تمثال مبارک ایشان هرچه باشد اشکالی ندارد
نظر شما
ادامه