کد خبر: ۶۲۹۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

رئیس اتحادیه کارفرمایان ارمنستان، زمینه های همکاری تجاری مابین ایران و ارمنستان را تشریح کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی تبریز، «گاگیک ماکاریان» در ادامه سفر خود به ایران، ظهر امروز در اتاق بازرگانی تبریز حضور یافته و در خصوص زمینه‌های همکاری با تجار استان، سخن گفتماکاریان در جمع فعالان اقتصادی استان اظهار داشت: در مدتی که در ایران بودم، روز به روز بیشتر با پتانسیل‌های این کشور آشنا شده و تجسم کاملی از زمینه‌های همکاری به دست آوردم که اولین زمینه گسترش همکاری‌ها در بخش کشاورزی است. کشاورزی در ارمنستان باید به یکی از صنایع مهم تبدیل شود و از صفر تا صد این صنعت را بتوانیم در کشور خودمان راه اندازی کنیم.

نیازمند همکاری در زمینه پرورش طیور هستیم

وی در بخشی از سخنان خود ادامه داد: همچنین در موضوع پرورش طیور نیز نیازمند یکسری همکاری‌ها هستیم که در این راستا می‌توانیم نسبت به واردات جوجه از ایران اقدام کرده و همچنین در زمینه دامپزشکی و تأمین مواد غذایی طیور نیز از این کشور، کمک بخواهیم.

ماکاریان با بیان اینکه ۳۰ درصد گوشت طیور مصرفی ارمنستان در خود کشور تولید شده و ۷۰ درصد آن وارداتی است، گفت: اگر پیشنهادات خوبی در زمینه واردات جوجه یک روزه و گوشت مرغ وجود داشته باشد، قطعاً آن را بررسی خواهیم کرد. در حال حاضر پنج میلیون قطعه جوجه یک روزه و دو میلیون جوجه ۹۰ الی ۱۰۰ روزه به کشور خود وارد خواهیم کرد.

وی افزود: همچنین از همکاری در تأسیس مراکز پرورش طیور و توسعه مراکز نگهداری و پرورش دام‌های بزرگ استقبال می‌کنیم.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجید
|
Canada
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
0
0
عجب کشور های قدرتمندی دوستان ما هستند هر چی کشور بدبخت و جنگ زده در دنیا است فوری پیشنهاد همکاری و دوستی میدهند .
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
0
0
آرین صادر کنید :)))))
نظر شما
ادامه