کد خبر: ۶۳۰۷۶
 

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون از برگزاری آزمون‌های جامع پیش‌کارورزی دانشجویان پزشکی، علوم پایه پزشکی و پیش‌درمانگاهی دامپزشکی در دو نوبت صبح و عصر خبر داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، «دکتر محمدرضا دالوند» در حاشیه برگزاری آزمون‌های جامع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون اظهار کرد: آزمون پیش‌کارورزی پزشکی و علوم‌ پایه به‌ترتیب در نوبت‌های صبح و بعدازظهر با شرکت ۴۱ نفر در نوبت صبح و ۲۸ نفر نوبت عصر به میزبانی واحد شیراز و آزمون جامع پیش‌درمانگاهی دامپزشکی در نوبت صبح با حضور ۷۶ دانشجو در واحد کازرون برگزار شد.

وی با قدردانی و تشکر از معاون علوم پزشکی واحد کازرون و سایر مسئولان و دست‌اندرکاران برگزاری آزمون در واحد شیراز، با اشاره به شرایط کرونا عنوان کرد: این آزمون‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی مطابق دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا به نحو مطلوب با همکاری صمیمانه مسئولان و پرسنل واحد شیراز برگزار شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک با تلاش‌های انجام‌شده از سوی این دانشگاه و نماینده مردم‌ شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی شاهد تجهیز و بهره‌برداری بیمارستان آموزشی امام علی(ع) باشیم تا دانشجویان گروه‌های پزشکی بتوانند بخش‌های بالینی خود را در این بیمارستان بگذرانند.

دالوند ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون اکنون دارای بیش از ۵۰ رشته تحصیلی در قالب دانشکده‌های علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم انسانی، دامپزشکی و کشاورزی و دانشکده پزشکی‌ است و همچنین رشته‌های مامایی، پرستاری، بهداشت عمومی و علوم آزمایشگاهی نیز در واحد کازرون دایر  است که هرساله از بین داوطلبان ازمون سراسری دانشجو می‌پذیرد.

 

نظر شما
ادامه