کد خبر: ۶۳۱۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

صبح امروز مدیر کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی به همراه معاونت توسعه مدیریت و منابع به دیدار فرماندار خوسف رفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی، صبح امروز «دکتر محمد اصغرزاده» مدیر کل دامپزشکی استان به همراه «مهندس معراجی» معاونت توسعه و منابع با «مهندس آخوندی» فرماندار خوسف دیدار و گفتگو کرد.

اصغرزاده در این دیدار گزارشی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در بحران اخیر آنفلوانزای فوق حاد پرندگان  را ارائه داد و گفت: نباید تولید به هر قیمتی صورت گیرد و در مباحث بهداشتی و سلامت مردم که خط قرمز دامپزشکی میباشد با هیچ شخصی تعارف نداریم و سلامت مردم در تمام شرایط برای کارکنان دامپزشکی حائز اهمیت می باشد.

وی گفت: از بیست اسفند ماه تمامی واحدهای مرغداری ملزم به داشتن  مسئول فنی می باشند .

اصغرزاده گفت: با تمام شرایطی که در استان به وجود آمد هنوز مازاد تولید داریم و هیچ نگرانی از کمبود مرغ و تخم مرغ در استان وجود ندارد.

آخوندی نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر ازمسئول شبکه دامپزشکی خوسف و  همکاران در عملیات معدوم سازی واحد های درگیر آنفولانزای فوق حاد پرندگان گفت: کارکنان دامپزشکی در شرایط بحرانی با کار تیمی و جهادی خود نشان دادند که حوزه و فعالیت کاری در دامپزشکی بسیار وسیع میباشد و خواستار گزارش  کامل فعالیت و اقدامات صورت گرفته در جلسات کار گروه شهرستان شد.

بنا بر گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان پس از این جلسه، فرماندار ومدیر کل دامپزشکی استان در جمع مسئولین ادارات شهرستان خوسف که در شبکه دامپزشکی حاضر بودند به مناسبت روز درخت کاری با کاشت چندین درخت این روز را گرامی داشتند.


 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Singapore
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
1
1
احسنت، جانا سخن از دل ما می گویی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
1
0
این شد یه حرف حساب.به امید اجرای کامل ماده ی ۱۹
نظر شما
ادامه