کد خبر: ۶۳۲۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان از بازدید کارشناسان دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور از کشتارگاه های صنعتی طیور، مراکز عمل آوری آبزیان و واحد فرآوری پا و پنجه ی مرغ و ماهی خشک کنی در سطح استان، خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، «دکتر مختاری» معاون دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور باتفاق «دکتر تبرایی» کارشناس آن دفتر از  مراکز مرتبط با دام و طیور و آبزیان در سطح استان هرمزگان، بازدید نمودند.

«دکتر محمد جانباز» مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان در این خصوص گفت: با توجه به اهداف سازمان دامپزشکی کشور به منظور حفظ سلامت جامعه و ارتقا، امنیت غذایی عمومی، نظارت های بهداشتی بر عملکرد مراکز و واحدهای تولیدی فرآورده های خام دامی از وظایف حاکمیتی دامپزشکی می باشد.

وی افزود: بازرسین اعزامی دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و موادغذایی سازمان دامپزشکی کشور در جریان این بازدید، از کارخانجات تولید خوراک آبزیان، مراکز عمل آوری آبزیان، واحدهای فرآوری پا و پنجه مرغ، مراکز نگهداری فرآورده های خام دامی و کشتارگاه های طیور در سطح استان بازدید نمودند و نکات بهداشتی لازم را به مسئولین فنی و مدیران عامل واحدهای مذکور متذکر شدند.

دکتر جانباز اظهار کرد: با توجه به موقعیت استراتژیک استان به منظور تولید و فرآوری و صادرات فراورده های خام دامی به ویژه آبزیان، نظارت های بهداشتی در فصول تولید با اجرای طرح های تشدید نظارتی در دستور کار می گیرد تا محصول  تولیدی سالم و بهداشتی به بازارهای داخلی و خارجی عرضه گردد.  

مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان از اجرای ممیزی های متناسب با مراکز تحت نظارت دامپزشکی توسط کارشناسان سطح استان خبر داد و افزود: پیگیری اجرای مصوبات ممیزی های صورت پذیرفته و رفع نواقص مطرح شده توسط واحدهای مذکور نیز، به منظور تولید و استحصال محصول سالم و بهداشتی به جهت عرضه به بازارهای مصرف می باشد.  

در پایان دکتر جانباز از حضور مؤثر معاون و کارشناس دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و موادغذایی سازمان دامپزشکی کشور در استان هرمزگان تقدر و تشکر نمود.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
France
|
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۶
0
0
جسارتا كاخك و بيدخت مربوط به شهرستان گناباد هستند يا نيمبلوك
نظر شما
ادامه