کد خبر: ۶۳۲۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با صدور و تقدیم حضوری لوح تقدیر، از مدیرکل حفاظت محیط‌زیست، مدیرکل بحران استانداری و مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی جهت همکاری و همراهی در رصد و پایش، تشخیص، مهار و مختومه‌سازی رخداد آنفلوآنزای فوق‌حاد پرندگان در تالاب میقان در سال 99 تقدیر کرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر علی‌صفر ماکنعلی» رئیس این سازمان با صدور و تقدیم حضوری لوح تقدیر، از «دکتر رضا میرزایی» مدیرکل حفاظت محیط زیست، «مهندس حمید غیاثی» مدیرکل بحران استانداری و «دکتر محسن شانقی» مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی جهت همکاری و همراهی در رصد و پایش، تشخیص، مهار و مختومهسازی رخداد آنفلوآنزای فوقحاد پرندگان در تالاب میقان در سال 99 تقدیر کرد.

بنابراین گزارش در بخشی از متن تقدیرنامه رئیس سازمان دامپزشکی کشور برای این 3 مدیر استان مرکزی آمده است: «رجاء واثق دارد مساعدت حضرتعالی و همکاران محترمتان در تحقق و پیشرفت اهداف و ارتقاء عملکرد دامپزشکی استان که منطبق با تحقق مولفههای اقتصاد مقاومتی و تفسیر عملی سیاستهای کلان سلامت و در نهایت تامین ثروت، رفاه و سلامت جامعه است، تاثیر بسزا خواهد داشت. از درگاه خداوند متعال دوام عزت، سلامتی و توفیق روزافزون شما را مسئلت می‌ نمایم.»

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
0
1
بد بخت پرسنلی که شبانه روزی زحمت کشیدن . دریغ از یک تشکر
پ
|
United States of America
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
0
0
انشالله پرسنل محترم اداره طیور و شهرستان اراک هم لوح تقدیر و پاداش دریافت خواهند کرد
نظر شما
ادامه