کد خبر: ۶۳۳۰۲
 

مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه طی مراسمی که با حضور خانواده محترم شهید دکتر نیکعزم (شهید دامپزشکی) برگزار گردید، از تابلوی آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی که به نام شهید دکتر حجتاله نیکعزم مزین گردید، رونمایی نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی استان کرمانشاه، «دکتر حسین حیدری» مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه صبح امروز 27 اسفند ماه طی مراسمی از تابلو آزمایشگاه که مزین به نام شهید دکتر حجت اله نیک عزم گردید رو نمایی کرد. این مراسم با حضور خانواده محترم شهید دکترحجت اله نیک عزم و جمعی از همکاران اداره کل دامپزشکی به پاس قدردانی از مجاهدات و وفاداری شهداء و جانبازان عزیز این مرز و بوم علی الخصوص مدافع راه سلامت شهید دکتر حجت اله نیک عزم برگزار گردید.

دکتر حسین حیدری گفت: این روز یاد آور ایمان عمیق، فداکاری بی دریغ و وفاداری به آرمانهای اسلامی و انسانی بزرگانی چون شهید دکتر حجت اله نیک عزم است که قامت غیرت برافراشتند تا لوای اقتدار ایران اسلامی را استوار بدارند و در راه خدا با جان و مال خود مجاهده کردند و نهال عزت و اقتدار نظام اسلامی را با خون خویش سیراب نمودند.

هم چنین در ادامه این دیدار حجت الاسلام و المسلمین میرزایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در مورد جایگاه شهداء، از زحمات این شهید بزرگوار تقدیر و پایبندی ایشان به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ستودند.
 
خبرهای مرتبط
نظر شما
ادامه