کد خبر: ۶۳۳۵۲

رئیس هیئت مدیره شرکت رها مرغ گفت: حضور گله‌های مرغ تخم گذار در این شرکت حاصل زحمات وزارت جهاد کشاورزی و دامپزشکی است که با واکسیناسیون به‌موقع گله‌های مرغ تخمگذار مانع بروز بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان در واحدهای مرغداری شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایانا، «کریم خطیبی» رئیس هیئت مدیره شرکت رها مرغ در بازدید امروز وزیر جهاد کشاورزی و معاون اول رئیس جمهور از زنجیره تولید مرغ تخمگذار این شرکت، اظهار کرد: شرکت‌های تولید کننده برای توسعه و امنیت پایدار غذایی کشور تلاش می‌کنند تا غذای سالم در اختیار مردم قرار گیرد.

وی در رابطه با عملکرد شرکت رها مرغ گفت: این شرکت از ۵۰ سال پیش تاسیس شده که در ابتدا به صورت سنتی مشغول به کار بود و پس از بازسازی تبدیل به واحد صنعتی و مدرن شده است و زنجیره تولید از مرغ تا مصرف را در دستور کار دارد.

خطیبی افزود: در این مجموعه تخم مرغ تازه بسته‌بندی می‌شود و بلافاصله برای عرضه به سمت تهران ارسال می‌شود.

وی تصریح کرد: حضور گله‌های مرغ تخم گذار در این شرکت حاصل زحمات وزارت جهاد کشاورزی و دامپزشکی است که با واکسیناسیون به‌موقع گله‌های مرغ تخمگذار مانع بروز بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان در واحدهای مرغداری شدند.

رئیس هیئت مدیره شرکت رها مرغ گفت: از زمانی که تمرکز مسئولیت صنعت مرغ و تخم مرغ بر عهده وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفت وضعیت تولید بسیار مناسب شد و امسال اولین سالی بود که بدون دغدغه نهاده دامی شب عید را به سر کردیم، زیرساخت‌های بازارگاه باعث شد وضعیت تولید مناسب تر باشد و امیدواریم بازارگاه درهرصورت پابرجا بماند.


نظر شما
ادامه