کد خبر: ۶۳۳۹۵
تعداد نظرات: ۸ نظر

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: بیش از 4 میلیون قطعه مرغ با وزن 7 هزار و 700 تن در کشور کشتار شده که این میزان بیش از نیاز بازار است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایانا، «دکتر علی‌صفر ماکنعلی» رئیس سازمان دامپزشکی کشور در رابطه با میزان تولید گوشت مرغ در کشور اظهار کرد: میزان کشتار مرغ در روز 7 فروردین در سراسر کشور، بالغ بر 4 میلیون و 383 هزار و 784 قطعه مرغ بوده است.

وی با اشاره به عرضه مرغ بیش از نیاز بازار، افزود: وزن مرغ کشتار شده در این روز 7 هزار و 700 تن بوده، در حالی که نیاز روزانه کشور به گوشت مرغ حدود 7 هزار تن برآورد شده است.

انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
تبریز
|
Japan
|
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
0
8
آخه میزان تولید و توزیع مرغ چه ربطی به دامپزشکی دارد؟
چرا باید قاطی این جور مسائل بشویم و از رسالت اصلی و وزین خود غافل شویم؟
شمایی که به حضور ناظر دولتی در کشتارگاه اعتقاد نداری این روزها برای هر کشتارگاه حضور ناظر دولتی و راننده را الزامی کردی چرا؟ وقتی بخشنامه می نویسید چرا منابع مالی براش تعریف نمی کنید؟ کارمند با ماشین خودش میره کشتارگاه از ۸ شب تا ۸ صبح اداره کل ها ۲۰ هزار تومان میدهند براش. به این موضوع هم بپردازید. پولی هم که از بابت تسری بعد یکسال به کارمند پرداخت شد جناب رئیس جای تامل دارد. لطفا دمی هم صرف فرمائید و تامل بفرمائید. با این وضعیت آیا انگیزه ای برای کار باقی است؟لطفا تامل و در رویه خود تجدید نظر فرمایید
ناشناس
|
Singapore
|
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
0
5
جوجه شده دونه ای ۶۰۰۰تومن
واکسن و ویتامین ها و...در عرض چند ماه چندین برابر
بعد به مرغدار فشار میارن مرغش رو ۱۴تومن بده...
شما باشید تولید میکنید؟
با این شرایط دو ماه دیگه باید کیلویی ۸۰تومن بخرید چون توانی برای تولید در مرغدار نمانده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
قیمت شنیسل=حقوق کارمنذ رسمی دامپزشکی و در ادامه...فجایع در کشتارگاه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
0
1
دکتر مگه تولید مشکل داشته که شما با افتخار اعلام میکنید اینقدر تولید کردیم؟ مشکل نظام توزیع است که با سیاست های یک با م و دو هوا نه چیزی گیر تولید کننده اومد نه مرغی با قیمت مصوب به دست مصرف کننده واقعی رسید . وقتی قیمت گوشت مرغ ۳۵ هزار تومانه چه اصراری دارید تولید کننده ۲۳ هزار تومان در اختیار شما قرار بده و منتش رو سر مصرف کننده ای که مرغ پیدا نمی کنه بزارید که ما قیمت رو ثابت نگه داشتیم . (میگم شما چون به دست مصرف کننده واقعی نمیرسه ). شده حکایت دلار و ماشین . لطفا نخواهید پیش ثبت نام و قرعه کشی هم برگزار کنید . با همین دست فرمون بریم تمام سامانه هایی که بابت ایجاد آن در سازمان زحمت کشیده شده به همراه قوانین و دستورالعمل ها میشن کشک . همین الان در برخی استان ها با اطلاع مدیران کل و روسای شبکه ها مرغ بدون صدور مجوز از سایر استان ها با قیمت بالاتر وارد استان میشه و برای تنظیم بازار با فشار فرماندار و استاندار و اداره کل صمت داره کشتار میشه . اگر نمی دانید که بدانید و اگر میدانید متاسفم برای امثال خودم که با دست خودمان داریم تولید کننده رو به خاک سیاه می شونیم . جوری که دیگه نتونه کمر راست کنه.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
6
0
واقعا از مدیریت شما متشکریم دکتر جان . الان در استان کرمان ما به قدری گوشت مرغ هست که خبری از ازدحام و صف جهت خرید مرغ نیست جلوی یک مرغ فروشی عمرا تجمع ببینی .دعوت میکنم دوستان برای یاد گرفتن تنظیم بازار یک سر بیان کرمان .
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
.............. مرغ کجا بود تو شهر کرمان ؟ چنان بازار را تنظیم کردند که عمرا کسی بتونه اینطور تنظیم کنه . از افتخارات حضرات جلوگیری از گران شدن مرغه، حالا اگر گیر نمیاد مشکل از جای دیگه است و به ایشان ربطی نداره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
0
2
سلام، یا تعداد کشتار مرغ و و زن گوشت اعلام شده اشتباه است یا بر آورد نیاز و تخمین مصرف؟!!
..............
ناشناس
|
Japan
|
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۹
0
8
شما که یک مدیر رسانه ای هستید و مدتی است در مورد وظائف و عملکرد دستگاههای دیگر مصاحبه ها می کنید لطفا در مورد ۵ موضوع ذیل نیز توضیحاتی به همکارانتان بفرمائید البته اگر همکاران خود را قابل می دانید.
۱ پیگیری شما در مورد بازگشت کل درآمد ماده ۱۴ به سازمان در سال ۹۹ به کجا انجامید؟ و چرا پرداختی تسری سال جاری علیرغم پیگیری های شما ۴۰ درصد نسبت به سالهای پیش کاهش یافته است؟
۲ نظر دولت در مورد اصلاح تعرفه های سازمان پس از ۶ ماه چه بوده است؟
۳ در مورد درج مبلغ تسری در حکم کارگزینی طبق قانون سال۹۱ اولا شخصا چه نظری دارید و چه پیگیری هایی انجام داد ه اید؟ و در سال ۱۴۰۰ پرداخت تسری به چه صورت خواهد بود؟
۴ در حال حاضر چرا نیروهای اداری و مالی بیشتر از نیروهای فنی حق تسری می گیرند؟
۵ چرا عده ای در ادارات کل اضافه کاری و پاداش های با مبالغ خاص می گیرند و کارشناسان و کارمندان شندرغاز؟
از جنابعالی تقاضا داریم همین فردا در خصوص محدود کردن پرداختی به افراد خاص و پیگیری و بررسی در اردیبهشت ماه بخشنامه ای صادر فرمائید. و ریشه تبعیض را بخشکانید.
واقعا همکاران از وضعیت حقوق و پاداش و مزایا که معیشت شان را تحت تاًثیر سوء قرار داده گله مند و شاکی اند. کاری کنید تسری و ۱/۱و سختی کار و محرومیت از مطب به سرانجام برسد
نظر شما
ادامه