کد خبر: ۶۳۴۷۵
تعداد نظرات: ۸ نظر
با حکم رئیس سازمان نظام دامپزشکی:
رئیس سازمان نظام دامپزشکی همچنین از زحمات «دکتر سیاوش طور سنگسرکی» رییس سابق نظام دامپزشکی استان ایلام تقدیر کرد ...
 

حکیم مهر: «دکتر عبدالحسین قیطاسی» به عنوان رئیس جدید نظام دامپزشکی استان ایلام منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان نظام دامپزشکی، «دکتر محمدرضا صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی طی حکمی با پیشنهاد اعضای شورای نظام دامپزشکی استان ایلام، «دکتر عبدالحسین قیطاسی» را به عنوان رئیس جدید نظام دامپزشکی استان ایلام منصوب کرد.

رییس سازمان نظام دامپزشکی همچنین از زحمات «دکتر سیاوش طور سنگسرکی» رییس سابق نظام دامپزشکی استان ایلام تقدیر کرد.

 
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
0
2
امید واریم ماده ی ۱۹با قدرت بیشتر در استان اجرا بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
2
0
مرد با نزاکت ورودی 79 ارومیه، تبریک! ان شالله موفق باشی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
2
3
انشاالله این فرزند گرانقدر شهید در کارش موفق باشد
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
3
ای کاش ریاست محترم سازمان نظام دامپزشکی به پیشنهاد شورای نظام دامپزشکی استان ........... که به دلیل بی توجهی در آستانه استعفای دسته جمعی قرار گرفته، توجه می نمود!
حی
|
Germany
|
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
2
ای کاش سازمان محترم نظام دامپزشکی درخواست به حق شورای نظام دامپزشکی در آستانه فروپاشی استان ........... را نیز لبیک می گفت!
فرشاد کاظم نژاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
1
1
دکتر قیطاسی لیاقت بهترینایی
با متانت، فهیم ، باتجربه و مرد عمل
انشاالله که موفق و موید باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
1
1
از کارفرماهای متخلق نترسی دکتر با قدرت ماده ی ۱۹ رو در استان احیا کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
0
5
جلوی پرداختی‌های نامتعارف و حقوق و مزایای دریافتی نجومی در سازمان نظام دامپزشکی را بگیرید/ حق عضویت اعضا، حق‌الناس است
سلام . با تبریک سال جدید ، چند وقت پیش در سایت محترم حکیم مهر ( ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ ) مطالبی تحت عنوان ، ۵ پرسش از ریاست محترم سازمان نظام دامپزشکی مطرح شد و ریاست محترم سازمان بنا به دلایلی تا کنون جواب روشن و قانع کننده ای نداداه اند ، از انجائیکه همکاران محترم حکیم مهر و سایر دوستان مسلط به مسائل حقوقی هستند ، لطفا کمک کنند تا ما اعضای نظام دامپزشکی به حق و حقوقمان برسیم و درخواست خویش که بشرح ذیل می باشد پاسخ مناسب دریافت نماییم.

1- انتشار شفافیت مالی نظام دامپزشکی استان ........... ( چند تا عضو دارد ، حق عضویت پرسنل در سال چقدر بوده ، هزینه های دریافتی از اعضاء ، بازدیدها صدور پروانه ، دریافتی ها از سازمان و ... و هزینه کردها ) . امید است با پیگیری همکاران و مسولان سایت حکیم مهر به جواب قانع کننده ای برسیم .

2- این تفکر که نظام دامپزشکی استان ها متعلق به 4 یا 5 نفر اعضای هیات مدیره هستند که هفتاد درصد اعضای هیات مدیره از رئیس نظام ، مدیر مالی و ... از کارکنان اداره کل دامپزشکی استان می باشند و به نوعی با حکم حکومتی و قدرتی که دارند ( معمولا در اداره کل معاون توسعه مدیریت / سلامت، مسئول یا رئیس صدور پروانه ، قرنطینه و ... می باشند ) بر نظام دامپزشکی ریاست می کنند و تمامی بازدید ها و هزینه های دریافتی ، کارت هدیه ها و تمام مزایاهای و هدیه های نقدی و غیر نقدی برای همین چهار نفر می باشد و بین آنان تقسیم می شود.

3- بر اساس چه قانونی ، اگر دامپزشک / کاردان ، کارشناش دامپزشک و ... به دلیل بیکاری و یا مسافرت خارج از کشور ، حتماً بایستی حق عضویت چند ساله خویش که در ایران نبوده و یا کار نکرده است ، به روز تسویه و پرداخت کند. آقایان پاسخ می دهند کسی که یکبار بعنوان مثال ، فردی که در سال 1380 عضو نظام دامپزشکی شد براساس اساسانه و قوانین نظام دامپزشکی کشور نمی توانند از عضویت نظام دامپزشکی کشور انصراف داده و با توجه به عدم فعالیت در نظام باید تا سال 1400 تسویه کند و تمام بدهی خویش تا زمان مرگ بپردازد . ( لطفا دوستان راهکار نشان دهند به کدام مرجع اعتراض یا شکایت کنیم که ایراد مصوبه ،اساسانه و یا بخشنامه نظام دامپزشکی را به مرجع قضایی و با چه متنی ارسال کنیم . شایان ذکر است در حال حاضر یکسری از دفاتر نظام مهندسی ها ، راه و ساختمان و ... اگر کارشناسی در سالی حضور نداشت ، فقط حق عضویت سال جدید که می خواهد فعالیت نماید را باید پرداخت کند و بدهی بابت سالیان گذشته نخواهد داشت

4- در دفاتر نظام مهندسی ، تمامی افراد عضو و کارشناسان ، دارای امتیاز مساوی و حق امضاء هستند و تمامی اعضا ، به تعداد برابر از امتیازات نظام مهندسی استفاده می کنند و حتی بازدیدها صدور پروانه ، وام ها و ... بین اعضای دفاتر مهندسی تقسیم می شود . در صورتی در اداره کل دامپزشکی استان .............. فقط چند نفر ( دو یا سه نفر) از این سفره ای که پهن می باشند دارند استفاده می کنند و بقیه اعضا باید جیب این افراد را پر کنند.

5- عدم اطلاع رسانی از امکانات رفاهی نظام دامپزشکی از جمله وام ، بیمه تکمیلی ، بیمه خودرو ، هزینه های مسافرت و ...

همکاران محترم سایت حکیم مهر و سایر دوستان ، لطفا چند پرسش را از نظام دامپزشکی مطرح نمایید و پیگیر جواب آن و همچنین راهکار حقوقی و قضایی جهت تمدید حق عضویت سالهایی که بیکار بوده و یا فعالیت نداشته است بدون پرداخت حق عضویت برای سالیان گذشته ، حق عضویت فقط و فقط برای سال در پیش رو باشد . با سپاس از سایت حکیم مهر .
نظر شما
ادامه