کد خبر: ۶۳۵۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

«دکتر اصغرزاده» مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی، حجت الاسلام حیدری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و مهندس معراجی معاون پشتیبانی در اداره کل دامپزشکی استان به همراه «محمد راه انجام» رئیس سابق شبکه دامپزشکی و «محسن آهنی» سرپرست جدید شبکه دامپزشکی نهبندان با «مهندس بیکی» فرماندار شهرستان نهبندان دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی نهبندان، در این دیدار اصغرزاده مدیر کل دامپزشکی استان با بیان اینکه دامپزشکی یک دستگاه تخصصی است اما با نیروهای جوان اداره می شود و از مسئولیت پذیرفتن در کشور به عنوان یک جهاد نام برد.

بیکی فرماندار شهرستان نهبندان با اشاره به اینکه پیشگیری مقدم بر درمان می باشد، افزود: هر چه روی پیشگیری کار کنم هزینه ها کمتر خواهد بود لذا در بحث آموزش بیشتر تمرکز کنید که باعث پیشگیری از بیماری ها می شود.

در ادامه محمد راه انجام گزارش اجمالی از دوران مسئولیت خود در شبکه دامپزشکی شهرستان ارائه نمود و بر عاری بودن شهرستان از بیماری های مشترک به خصوص آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در دهه اخیر یاد نمود.

در پایان این مراسم از زحمات 6 ساله محمد راه انجام تجلیل به عمل آمد و «محسن آهنی» به عنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی نهبندان معرفی گردید.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
1
1
کدوم نیروی جوان ؟
والا که هنوز با وجود خیل عظیم دامپزشکان جوان، کاردان های باسابقه در راس امور هستند
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
0
0
آقا مهندس راه انجام کجا میرند؟ سمت جدیدش چیه!؟ انصافا ک فردی توانمند وباتجربه و مردم دار است. خیلی دوست داریم مهندس راه انجام عزیز. هر جا باشی تندرست و موفق باشی.
نظر شما
ادامه