کد خبر: ۶۳۵۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

بخشدار کهریزک از توابع شهرستان ری، گفت: ۱۰۰ تن گوشت برزیلی تاریخ گذشته از یک سردخانه در بخش کهریزک کشف و ضبط شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «امین بابایی» شامگاه سه شنبه در حاشیه بازدید از این سردخانه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این واحد نگهداری و بسته بندی متخلف از طریق گزارش های مردمی و هوشیاری بازرسان کشف شد.

وی با تاکید براینکه برخورد قاطع و قانونی با اخلال‌گران سلامت جامعه در دستور کار بخشداری کهریزک است، عنوان کرد: پرونده تخلف این واحد صنفی توسط نماینده دامپزشکی شهرستان ری تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارجاع داده شد.

وی عنوان کرد: گشت های مشترکی نمایندگان اتاق اصناف، حوزه قضائی، بخشداری کهریزک، دامپزشکی و مأموران انتظامی در چارچوب وظایف حاکمیتی و دفاع از حقوق سلامت شهروندان موفق به کشف این میزان گوشت فاسد شدند.

بابایی ابراز کرد: هوشیاری و اقدامات فنی بازرسان موجب کشف هویت مالک انبار و محل بسته‌بندی گوشت‌های فاسد شد.

بابایی در پایان تاکید کرد: بخشداری کهریزک با واحدهای متخلف و کسانی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، به عنوان اخلالگر سلامت جامعه، بدون اغماض برخورد و اقدامات قانونی را در دستور کار  قرار می‌دهد.

بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
0
0
باز هم گزارش های مردمی .پس چرا ماده ی 19 رو اجرا نمی کنید تا کی گزارش از غیز دامپزشکی .حکیم مهر به دادمان برس
نظر شما
ادامه