کد خبر: ۶۳۵۸۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

مدیرکل دامپزشکی استان کردستان روز سه شنبه تاریخ 17 فروردین ماه در جلسه ای که به منظور قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی مسئولین فنی بهداشتی کشتارگاه های طیور استان برگزارشده بود شرکت کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، در این جلسه که در فضای صمیمی برگزار شد به پاس احترام  مسئولین فنی بهداشتی کشتارگاههای طیور استان کردستان و نقش آنها در تأمین بهداشت و تضمین سلامت فرآورده های خام دامی و خصوصاً زحمات دو ماهه اخیر تشکیل شده بود با اهدا لوحی از اقدامات آنها قدردانی شد .

 «دکتر مجتبی ورمقانی» مدیر کل دامپزشکی استان اعلام کرد: در ماههای اخیر مسئولین فنی بهداشتی در رعایت شیوه نامه نظارت بر تولید و عرضه گوشت مرغ در کشتارگاههای طیور با اداره کل همکاری و هماهنگی کامل داشته و منبع اصلی آمار و اطلاعات مطمئن در کشتارگاههای طیور هستند و علاوه بر نظارت بر کلیه مراحل کشتار با همکاری اکیپ های نظارتی دامپزشکی اقدامات لازم را در رعایت شیوه نامه انجام می دهند .

وی گفت تا قبل از بوجود آمدن بحران مرغ، مردم و مسئولان استانی از نقش، جایگاه و سختی کار مسئولان فنی بهداشتی اطلاعی نداشتند ولی اکنون همه آنها واقف به نقش مهم و موثر این عزیزان هستند و همین موضوع زمینه را برای اجرای کامل ماده 19 فراهم کرده است.

محمدطاهر پارسافر رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل نیز ضمن قدردانی از زحمات مسئولین فنی بهداشتی  دامپزشکی اعلام کرد خوشبختانه در طول یک سال اخیر در سطح کشور حتی یک مورد شکایت ناشی از قصور در بازرسی در کشتارگاههای طیور استان گزارش و مشاهده نشده است و این نشان دهنده این است که همکاران ما در کشتارگاه های طیور با تمام وجود و با قاطعیت از حق مردم و بهداشت جامعه دفاع می کنند .

مسئولان فنی بهداشتی کشتارگاه های طیور استان نیز در این جلسه با ابراز خوشحالی از برگزاری این جلسه ، با قدردانی از حمایت ها و راهنمایی مدیر کل و مسئولان اداره کل دامپزشکی کردستان و تشریح برخی حمایت ها و اقدامات اخیر مدیر کل دامپزشکی کردستان، بر همکاری و تعامل بیشتر با مجموعه اداره کل دامپزشکی تأکید کردند.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
1
0
کاش به پاس زحمتاشان اسمی از این عزیزان آورده میشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
1
1
آفرین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
1
1
اجرای ماده ی 19 در تمامی شهرستان خصوصا کشتارگاههای طیور الزامی می باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
0
1
ای کاش فقط حرف نبود و عمل هم بود....
طی یک سال گذشته چند جلسه کمیته هماهنگی برگزار شده ؟؟؟
............................
............................
انجمن و نظام با هم هستند و باید اداره کل کامل بره عقب.
نظر شما
ادامه