کد خبر: ۶۳۶
رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر عدم دریافت هر گونه وجهی در ازای ثبت نام مسئولین فنی در طرح ملی اجرای دستورالعمل اجرایی ماده 19 آیین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی گفت: مسئولین فنی هیچ گونه هزینه‌ای در ازای اجرای این دستورالعمل پرداخت نخواهند کرد، لکن عضویت آنها در صندوق تعاون و رفاه این سازمان برای ساماندهی تسهیلات رفاهی آنان ضروری به نظر می‌رسد.
دکتر سید محمد آقامیری با تشکر از بازدید رئیس سازمان دامپزشکی کشور و حمایت قاطع وی از اجرای این دستور العمل تصریح کرد: بر اساس دستور العمل اجرایی ماده 19 آیین نامه نظارت بهداشتی ارتباط مالی کار فرمایان و متصدیان مراکز موضوع ماده 2 آئین نامه فوق الاشاره  قطع و این ارتباط از طریق سازمان نظام دامپزشکی انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه انشاا... این دستور العمل از تاریخ 8/8/88 مصادف با ولادت باسعادت و پر برکت آقا علی بن موسی الرضا (ع) اجرا خواهد شد خاطر نشان کرد: برنامه‌های متنوعی اعم از تسهیلات مالی، رفاهی، گردشگری و اقامتی برای مسئولین فنی که در این طرح ثبت نام کنند در نظر گرفته شده است.
دکتر آقامیری با تأکید بر اینکه مسئولین فنی و کارفرمایان در مهلت مقرر برای ثبت نام در این طرح به سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران مراجعه کنند افزود: این سازمان از تاریخ فوق، مسئولین فنی و کارفرمایانی که در این طرح ثبت نام نکرده اند را برای اجرای قانون و مقررات مربوطه به سازمان دامپزشکی کشور معرفی خواهد کرد.
 
 
نظر شما
ادامه