کد خبر: ۶۳۶۰۳

سرباز چینی توانست با آموزش حرفه‌ای گربه‌ها نشان دهد که از این حیوان نیز در عملیات‌های ویژه امداد و نجات می‌توان استفاده کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، صحبت از آموزش نیرو‌های ویژه یادآور حرکات طاقت فرسا و تمرین‌ها دشواری است که سربازان برای انجام ماهرانه آن به سال‌ها آموزش نیاز دارند که در برخی از عملیات‌های آنان سگ‌ها نقش اساسی دارند، اما در یک اقدام خنده‌دار، یک سرباز بازنشسته چینی توانست تجربه خود را در آموزش سگ‌های همراه نیرو‌های ویژه به بچه گربه‌اش که در حین تمرین او را تماشا می‌کند، انتقال دهد.

سرباز بازنشسته «یو جوپینگ» تصمیم گرفت مهارت‌های مشابه سگ‌های نیرو‌های ویژه را به گربه خود بیاموزد که او در این کار موفق شد و گربه ماهرانه از وسط حلقه‌ها می‌پرد، از موانع عبور می‌کند و ماهرانه حرکت می‌کند و از سقوط یا برخورد به موانع نمی‌ترسد.

سرباز یو جوبینگ درباره تمرینات این گربه می‌گوید: گربه در حین آموزش ما را تماشا می‌کند و گاهی اوقات هرج و مرج ایجاد می‌کند و من ابتدا هیچ ایده‌ای نداشتم که بتوانم گربه را به خوبی آموزش دهم و در آغاز انتظار نداشتم که بتوانم این کار را انجام دهم، اما اکنون می‌بینم که این کار امکان پذیر و باعث خوشحالی من است.

ویدئوی منتشر شده از این سرباز چینی نشان می‌دهد که او چگونه با حوصله به گربه آموزش می‌دهد و این گربه با چالاکی از میان حلقه‌ها می‌پرد و موجب تعجب کاربران در شبکه‌های اجتماعی و استقبال آنان از این اقدام شد.






 
نظر شما
ادامه