کد خبر: ۶۳۶۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
طی نامه مدیرعامل مرکز حلال جهانی:
در این نامه حقوق ناظران شرعی ۲۵۰۰ یورو در هر ماه تعیین شده است و علاوه بر آن پذیرایی و تغذیه، اسکان ناظران و پشتیبانی و حمل و نقل ناظران شرعی نیز بر اساس آیین‌نامه دولت منظور می‌شود ...

حکیم مهر: حقوق ناظران شرعی واردات مرغ از ترکیه ۲۵۰۰ یورو در هر ماه تعیین شده علاوه بر آن پذیرایی و تغذیه، اسکان ناظران و پشتیبانی و حمل و نقل ناظران شرعی نیز منظور می شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «پیمان فلسفی» مدیرعامل مرکز حلال جهانی نامه ای را با موضوع « تعهدات مالی و خدماتی مربوط به خدمات مرکز حلال جهانی» به مدیران شرکت های وارد کننده مرغ از ترکیه اعلام کرد.

در این نامه حقوق ناظران شرعی ۲۵۰۰ یورو در هر ماه (حکیم مهر: معادل ماهانه ۷۱ میلیون تومان) تعیین شده علاوه بر آن پذیرایی و تغذیه، اسکان ناظران و پشتیبانی و حمل و نقل ناظران شرعی نیز بر اساس آیین نامه دولت منظور می شود.

۱۵ فروردین واردات ۵۰ هزار تن مرغ توسط مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صمت به گمرک ابلاغ شد.

در این ابلاغیه آمده است: به پیوست تصویر نامه تصویب نامه شماره ۱۵۵۲۵۲/ت ۸۵۹۷۵ه مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ هیات محترم وزیران در خصوص واردات تا سقف پنجاه هزار تن گوشت مرغ با استفاده از ارز ترجیحی ۴۲۰۰ تومانی توسط شرکت پشتیبانی امور دام وزارت جهاد کشاورزی جهت اطلاع، اقدام و ابلاغ به گمرکات اجرایی ایفاد می گردد

تصمیم به واردات مرغ پس از افزایش قیمت اخیر انجام می شود که علیرغم فروکش التهاب بازار این واردات برای تامین ذخایر استراتژیک انجام می شود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹۸
حکیم مهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
163
9
با سلام و احترام،
ضمن عرض پوزش، با توجه به محدودیت‌های موجود، از درج نظرات شما همراهان گرامی حکیم مهر در ذیل این خبر معذوریم.
امیدواریم محدودیت‌های ما را درک نمایید و مجدداً از این بابت از شما عذرخواهی می‌کنیم.
نظر شما
ادامه