کد خبر: ۶۳۶۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

با حکم مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر محمد کشتکار» به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع و «دکتر علیرضا ادیبان» به سمت سرپرست معاونت سلامت منصوب شدند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان؛ مراسم تکریم و معارفه معاونین اداره این کل با حضور «دکتر شهرام موحدی» مدیرکل و مدیران ستادی روز دوشنبه 23 فروردین ماه سال 1400 در محل سالن جلسات شماره یک برگزار گردید.

 «دکتر شهرام موحدی» در این مراسم به موفقیت های ارزشمند سال های اخیر دامپزشکی استان در عرصه خدمت رسانی ها به ویژه صیانت از سرمایه های دامی، ارتقاء سطح بهداشت و سلامت عمومی، امنیت و ایمنی غذا و... اشاره و از زحمات شبانهروزی یکایک همکاران به ویژه دکتر محمد کشتکار در سمت معاون سلامت تشکر و قدردانی نمود.

وی به ایثارگری های ایشان در جبهه های حق علیه باطل و دفاع مقدس اشاره و اذعان داشت: دکتر کشتکار در طول مدت مسئولیت های مختلف، جهادی وار و خالصانه به انجام وظیفه موثر پرداخته و خدمت صادقانه و بیمنت از ویژگیهای بارز وی میباشد.

مدیرکل دامپزشکی استان برنامهریزی، نظم، تلاش بیوقفه، جدیت و پیگیری امور در راستای تحقق اهداف والای سازمانی و انسانی را از دیگر خصوصیات دکتر کشتکار عنوان و تصریح نمود: این ویژگی ها به همراه تجربیات ارزشمند باعث شد، از این پس در حوزه اداری و مالی از ایشان، بهره مند شویم.

وی با آرزوی موفقیت های روز افزون برای دکتر کشتکار در مسئولیت جدید، به انجام برخی اقدامات چشمگیر سال های اخیر در حوزه اداری، مالی، پشتیبانی ها و... اشاره و ضمن تشکر و قدردانی از آن خدمات شایسته مسئولین پیشین، بر همکاری مشترک تا حصول نتایج ثمر بخش تاکید نمود.

دکتر موحدی در بخشی دیگر به اهمیت فراوان مباحث فنی دامپزشکی اشاره و اذعان داشت: با توجه به تجربیات ارزشمند و مسئولیت های مختلف دکتر ادیبان در شهرستان ها، استان های مختلف و سازمان دامپزشکی کشور و همچنین علمی و جوان بودن ایشان، مسئولیت معاونت سلامت به ایشان سپرده شد تا با یک انرژی مضاعف، تعامل با همکاران فنی و ارتباط موثر با دستگاه های مرتبط، موارد پیگیری و همچون گذشته، اهداف در این حوزه محقق گردد.

سپس «دکتر محمد کشتکار» از همراهی و همدلی یکایک مسئولین و کارکنان بخش فنی دامپزشکی استان در حوزه دولتی و بخش خصوصی تشکر و قدردانی نمود و مسئولیت جدید را ادامه راه خدمت دانست.

وی به برخی اهداف تحقق یافته، طرح های ملی و استانی اجرا شده به ویژه مبارزه با انواع بیماری ها، تشخیص بیماری ها، بهداشت فرآورده های خام دامی، صادرات فرآورده ها و... در زمان مسئولیت 6 ساله معاونت سلامت دامپزشکی استان اشاره و موفقیت های بدست آمده را حاصل یک کار علمی جمعی، تلاش شبانه روزی همکاران و تعامل خوب انجمن ها و اتحادیه های مرتبط دانست و از آنان نیز قدردانی نمود.

دکتر کشتکار به مسئولیت جدید در حوزه اداری و مالی اشاره و همکاری موثر کارشناسان این حوزه در ابعاد مختلف به ویژه اولویت دادن منافع سازمانی به منافع شخصی، انجام وظایف به موقع و رضایت ارباب رجوع، نظم و انضباط در امور و توجه به مباحث فناوری های جدید، جبران خدمات و رفاه کارکنان و... را خواستار شد.

در ادامه «دکتر علیرضا ادیبان» ضمن تشکر و قدردانی از حسن اعتماد مدیرکل دامپزشکی استان، به برخی تجریبات کسب شده در مسئولیت های اخیر اشاره و تعامل و همکاری یکایک همکاران فنی در تمامی سطوح را خواستار شد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح از سوی مدیرکل دامپزشکی استان به دکتر کشتکار از ایشان تقدیر و احکام انتصاب به آنان تقدیم گردید.

مسئولیت شبکه های دامپزشکی شهرستان های فریدن، چادگان، اصفهان، عضویت شورای نظام دامپزشکی استان اصفهان، نایب رئیس و دبیر شورای اسلامی شهر خوراسگان، عضویت شورای آموزش و پرورش منطقه جی، عضویت انجمن نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر استان اصفهان، رئیس اداره تشخیص و درمان و معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان برخی از مهم ترین سوابق اجرایی دکتر محمد کشتکار می باشد.

 دکتر  علیرضا ادیبان نیز معاونت شبکه دامپزشکی شهرستان شاهین شهر، مسئول شبکه دامپزشکی شهرستان چادگان استان اصفهان، مسئول فنی بهداشتی میدان عرضه دام فساران اصفهان، معاون شبکه دامپزشکی شهرستان کنگاور، رئیس اداره آموزش- ترویج و بررسی بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، معاون شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار، معاون اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور، آبزیان و زنبور عسل اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، معاون بیماری های طیور دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های طیور سازمان دامپزشکی کشور را به ترتیب در کارنامه سوابق اجرایی خود دارد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
0
5
سلام
لطفا ارتقای مهمانسرا ها را در دستور کار قرار دهید
و استفاده همگانی مزید امتنان است بزرگوار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
4
2
سلام
از همین جا از دکتر عبدالرضا مرادی برای خدماتشان در زمان تصدی در این پست تقدیر می کنیم و بهتر بود تودیع و معارفه برگزار می شد
تلاش های عملیاتی ایشان ماندگار است
نظر شما
ادامه