کد خبر: ۶۳۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - عضو شورای سیاستگذاری سلامت سازمان صداو سیما گفت : تصویب آئین نامه ای مانند آئین نامه ماده 19 نظارت بهداشتی دامپزشکی که باعث قطع وابستگی مالی کارفرما و کارپذیر در بخش‌های تولیدی و صنعتی دامپزشکی می‌شود از جمله آرزوهای محقق نشده پزشکان است.

دکتر مجید خلیفه سلطانی در نخستین کارگاه آموزش خبرنگاری برای اعضای نظام دامپزشکی کشور با تمجید از اقدامات موثر و نوآورانه سازمان نظام دامپزشکی در سال های اخیر افزود: تلاش های مستمرو پیگیر برای تصویب آئین نامه ماده 19 که قطع وابستگی مالی بین دامپزشکان و کارفرمایان را به همراه دارد قطعا اقدامی موثر در ارتقاء سلامت جامعه است که با اجرائی شدن کامل آن دامپزشکان و کارفرمایان هر دو منتفع خواهند شد.

وی تأسیس صندوق تعاون و رفاه سازمان و شرکت هایی مانند " شرکت  نظام سبز سلامت " را از دیگر اقدامات نوآورانه سازمان نظام دامپزشکی دانست و خاطرنشان کرد: صرفا به تصویب قوانین و تأسیس شرکت های مختلف نباید بسنده کرد بلکه  برای نتیجه بخش بودن آن ها باید خبرها  را به صورت حرفه ای و مداوم به اطلاع مردم و مسئولان رساند تا بتوان از اهرم رسانه نیز برای پیشبرد اهداف فوق استفاده کرد.

عضو برجسته شورای سیاستگذاری رسانه ملی گفت: برگزاری دوره های مختلف خبر برای آشنائی اعضای سازمان ها و نهاد های تخصصی اقدامی موثر است زیرا آشنائی اعضاء با نگارش صحیح خبر باعث می شود خبر های تخصصی با زبان ساده به سمع و نظر مردم برسد که این مساله باعث انتقال و تعمیم الگوهای موفق به بخش‌های دیگر جامعه خواهد شد.

سومین روز ازکارگاه آموزش خبرنگاری توسط روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام دامپزشکی و با همکاری دانشکده خبر سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) درحال برگزاری است.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احسان
|
-
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۷
0
0
سلام .به نظر من اينها در حد شعار است و عملياتي نخواهد شد.
نظر شما
ادامه