کد خبر: ۶۳۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در اقدامی مبتکرانه با برگزاری کارگاه آموزش خبرنگاری، پای خبرنگاران مشهور و اعضاء شورای سیاستگذاری سلامت صدا و سیما را به این سازمان باز کرد.

این کارگاه که در دو نوبت صبح و عصر و به مدت چهار روز برگزار شد و عصر جمعه هفتم مرداد ماه سالجاری به پایان رسید بهانه حضور خبرنگاران مشهوری نظیر کامران نجف‎زاده و محمد دلاوری بود که یقیناً حضور آنان در سازمان نظام دامپزشکی می‎تواند به بهبود وضعیت اطلاع‎رسانی صدا و سیما از حرفه دامپزشکی کمک کند.

این در حالی است که با حضور دکتر مهدی حسن پور ، دامپزشک و خبرنگار واحد مرکزی خبر در مسند مدیریت روابط عمومی آن سازمان، این کارگاه شاهد حضور دکتر خلیفه سلطانی از اعضاء شورای سیاستگذاری سلامت صدا و سیما که ارتباط مستمری هم با برنامه‏های گفتگو محور رادیو سلامت دارد هم بود.

هر چند سازمان نظام دامپزشکی ترجیح داده تاکنون از انتشار تصاویر کامل برگزاری این کارگاه و تعداد و مشخصات (مدرک تحصیلی) شرکت‎کنندگان پرهیز نماید، صرفنظر از هر تعداد شرکت‎کننده باید این اقدام آن سازمان در برگزاری چنین کارگاهی که منجر به حضور افراد مذکور در میان دامپزشکان و سایر رده‎های دامپزشکی شد را ارج نهاد.

امید می‎رود این کارگاه مقدمه پرداخت بهتر سازمان نظام دامپزشکی به مسئله اطلاع‎رسانی باشد و حضور خبرنگاران و اعضاء شورای سیاستگذاری سلامت صدا و سیما نیز به معرفی بهتر زوایای حرفه دامپزشکی در رسانه فراگیر صدا و سیما کمک کند.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
p.
|
-
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
0
0
چه خوب شد كه نتونستم شركت كنم.باهام تماس گرفتن اما مشغله كاري نذاشت بتونم شركت كنم.اگه بودم و جناب ....... را زيارت مي كردم حتما .......... پيدا مي كرديم.
نظر شما
ادامه