کد خبر: ۶۳۷۷۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت جهاد کشاورزی:
«حسن قاسمی» اعتبارات هزینه‌ای جدید پیش‌بینی شده در بودجه سال جاری برای خرید واکسن‌های دامپزشکی به منظور واکسیناسیون دام‌ها را تشریح کرد ...

حکیم مهر: مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت جهاد کشاورزی گفت: اعتبار یارانه نهاده‌ها، عوامل تولید و خرید تضمینی محصولات بخش کشاورزی در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ رشد ۴۳۰.۷ درصدی نسبت به سال ۹۹ نشان می‌دهد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، «حسن قاسمی» با اعلام این خبر افزود: در بخش اعتبارات هزینه ای قانون بودجه ۱۴۰۰، اعتبار یارانه نهاده ها، عوامل تولید و خرید تضمینی محصولات بخش کشاورزی مبلغ سه هزارو ۴۵۰ میلیارد تومان در ردیف ۲۴ جدول مصارف هدفمندی تبصره (۱۴) پیش بینی شده در حالی که این رقم در بودجه سال قبل ۶۵۰ میلیارد تومان بود.

وی درباره اعتبار صندوق بیمه کشاورزی اظهار داشت: در قانون بودجه سال جاری در بند (۲) تبصره (۱۳) مبلغ ۳۳۲۰ میلیارد تومان برای پرداخت سهم دولت و تقویت این صندوق پیش بینی شده است.

مدیرکل دفتر برنامه و  بودجه وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: این میزان اعتبار نسبت به رقم ۲۲۷۷ میلیارد تومان سال گذشته، ۴۵.۸ درصد افزایش نشان می دهد.

وی به اعتبار هزینه ای جدید برای خرید واکسن به منظور واکسیناسیون دام اشاره کرد و گفت: در قانون بودجه سال جاری مبلغ  ۳۵۰ میلیارد تومان در جدول مصارف هدفمندی تبصره (۱۴) برای خرید واکسن واکسیناسیون دام پیش بینی شده است که با احتساب مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده به همین منظور در ردیف اعتبار اصلی سازمان دامپزشکی کشور، مجموع اعتبارات مذکور به ۶۵۰ میلیارد تومان بالغ خواهد شد.

قاسمی درباره اعتبار صندوق حمایت از تولید چای گفت: در قانون بودجه ۱۴۰۰ مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان در ردیف ۲۵ جدول مصارف هدفمندی تبصره (۱۴) پیش بینی شده که این رقم نسبت به اعتبار ۱۶۰ میلیارد تومانی سال ۹۹ رشد ۲۵ درصدی داشته است.

مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت جهاد کشاورزی همچنین به ردیف هزینه ای جدید (۴-۵۰۰۰۰) با عنوان یارانه سود تسهیلات تولید و صادرات زعفران اشاره و مبلغ پیش بینی شده در قانون بودجه امسال برای این منظور را ۳۰ میلیارد تومان عنوان کرد.


انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
1
7
زیبایی کار شما در اینجاست که فکر میکنید واکسن خودبخود تزریق میشه و برای واکسن بودجه در نظر میگیرید ولی برای واکسیناسیون خیر

نه عزیزم هنوز تکنولوژی اینقدر پیشرفت نکرده یا به فرض محال هم پیشرفت کرده باشه ما تحریمیم و به ما نمیدنش

در موارد خیلی نادر هم که خرید خدمت انجام میدهید بصورت انحصاری قرارداد با یک نفر میبندید آنهم به مدت ده سال نه اینکه فکر کنید طرحهای دور افتاده رو میگم خیر در همین ......... بزرگترین قرارداد واکسیناسیون در انحصار یک نفر است و هر سال قرارداد با نامبرده تمدید میشود و بقیه ما نشسته ایم که ببینیم امسال این بزرگوار با چه مبلغی قرارداد میبندد

باور نمی کنید بروید اسناد را بررسی کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
1
4
کاش مدیرکل محترم دفتر برنامه و بودجه وزارت جهاد کشاورزی به این موضوع هم اشاره می کردند که با توجه به افزایش قیمت چند صد درصدی واکسن ها با این بودجه حتی نصف سال گذشته هم نمی توان واکسن خرید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
1
به نام عیسی به شکم موسی ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
1
با توجه به اینکه خود بخش دولتی روی کار خودش نظارت می کند متاسفانه درصدی از این واکسن ها روانه بازار آزاد شده و به دامدار فروخته می شود.
کاش سازمان های نظارتی به این موضوع هم توجه بیشتری داشته باشند
واکسن هایی مثل آبله تا کنون بصورت رسمی در بازار کشور برای فروش عرضنه نشده؛ اما از همین طریق به وفور در بازار خرید و فروش می شود.
ناشناس
|
Hungary
|
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
0
0
دوستان بخش خصوصی به هیچ عنوان زیر بار بستن قرارداد نروید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
0
1
هیچکس تو طرح خرید خدمت شرکت نکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
0
با توجه به جمعیت دامی کشور رقم بسیار ناچیزی است.
نظر شما
ادامه