کد خبر: ۶۳۸۱۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:
«دکتر عباس مقتدایی» افزود: اگر در امر خدمت رسانی دامپزشکی خللی ایجاد شود بر عموم مردم تاثیر گذاشته و جامعه از آن متضرر می شود...

حکیم مهر: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان با دکتر مقتدایی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شریف اصفهان در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان، «دکتر سید اکبر حسینی» رئیس شبکه با همراهی «دکتر علی اکبر وندایی» معاون شبکه با «دکتر عباس مقتدایی» نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم شریف شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی دیدار و پیرامون موضوعات مهم دامپزشکی به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

ابتدا دکتر حسینی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان گزارشی از اهم اقدامات و فعالیت های انجام گرفته طی سال 99 در سطح شهرستان وسیع اصفهان ارائه نمود.

سپس دکتر مقتدایی نماینده مردم شریف شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از خدمات شبانه روزی مجموعه دامپزشکی در سطح شهرستان، دامپزشکی بسیار اساسی و حائز اهمیت دانست و بیان نمود: بحث کار دامپزشکی همانند بحث آب برای کل اقشار جامعه حائز اهمیت است و نبود آن جامعه را با خطر مواجه می گرداند و اگر در امر خدمت رسانی دامپزشکی خللی ایجاد شود بر عموم مردم تاثیر گذاشته و جامعه از آن متضرر می شود.

وی با اشاره به اینکه به موضوعات و خدمت رسانی های دامپزشکی اشراف دارد، تصریح کرد: وجود 64 هزار واحد تولیدات دامی در سطح استان اصفهان تحت نظارت کارشناسان دامپزشکی نشان از کار عظیمی است که این حوزه در حال انجام است.

 نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  اذعان داشت: جدا از بحث اهمیت کارها و خدمت رسانی  دامپزشکی و همچنین از لحاظ نظارت های بهداشتی دامپزشکی که در سلامت جامعه نقش به سزائی دارد عرصه دامپزشکی از نظر اقتصادی و حتی لجستیکی دارای اهمیت ویژه ای است.

دکتر مقتدایی به بحث صادرات و واردات فرآورده های خام دامی نیز اشاره و افزود: در این خصوص نیازمند تبادل نظرات و گفتگو های گسترده در سطح کلان می باشد.

نماینده مردم شریف شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پایان این دیدار و گفتگو پیرامون اهمیت فراوان فعالیت های دامپزشکی  به ویژه نظارت های شبانه روزی برای ارتقای سطح بهداشت و سلامت عمومی جامعه سخن گفت و به این نکته اشاره نمود که در صورتیکه در کشتارگاه ها موقع بازرسی های بهداشتی ها  کم یا کاستی ایجاد  شود باعث می گردد که موارد حذفی و غیر قابل مصرف به چرخه مصرف انسانی راه پیدا نماید که این امر سلامت و جان افراد جامعه را به خطر می اندازد.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
0
1
عین بنیان دامپزشکی که رو ابه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
1
اگه اينقد مهمه بفكر رفاه و معيشتشون هم باشين
در حد شعار نباشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
چقدر این آب گل آلوده و چه کسانی که از این آب گل الود ماهی میگیرن !
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
3
برا همه حکم اب داره اما برای کارمندان دامپزشکی و خانوادشون حکم اتی‌ش داره
نظر شما
ادامه