کد خبر: ۶۳۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - مدیرکل بیماری‌های دامی دامپزشکی گفت: آزمایشگاه آلمان از ما درخواست کرده است تا دو ماه دیگر از توله شیر مشکوک به مشمشه تست دیگری گرفته شود تا آنها اعلام کنند که جواب آزمایش منفی است یا خیر.

ناصر رسولی بیرامی در پاسخ به این پرسش که بالاخره آیا بچه شیر باغ وحش ارم مشمشه دارد؟ اظهار داشت: بچه شیر باغ وحش ارم مشکوک به مشمشه است ضمن اینکه تست مثبت مشمشه با تست مشکوک فرق می‌کند؛ تست مشکوک یعنی اینکه نمی‌دانیم توله شیر مریض است بنابراین توله شیر را از سایر حیوانات جدا کرده‌ایم تا اینکه تست‌های دیگر انجام شود.

وی ادامه داد: توله شیر مشکوک به مشمشه از سایر حیوانات باغ وحش جدا شده است و یک بار دیگر نمونه از آن را به خارج فرستاده‌ایم و ممکن است جواب تست منفی یا مثبت باشد.

رسولی بیرانی در پاسخ به این پرسش که بالاخره در باغ وحش ارم مشمشه وجود دارد یا خیر؟ گفت: مشمشه در باغ وحش ارم وجود ندارد چرا که مشمشه وقتی وجود دارد که جواب نمونه‌گیری مثبت باشد و وقتی که مشکوک است معلوم نیست که مشمشه هست یا خیر ضمن اینکه ممکن است فردا گفته شود که جواب نمونه‌گیری از بچه شیر مشکوک به مشمشه منفی بوده است.

مدیرکل دفتر بررسی، مبارزه و مراقبت بیماری‌های دامی سازمان دامپزشکی تصریح کرد: ما تستی از بچه شیر مشکوک به مشمشه را به آزمایشگاه خارج از کشور در آلمان ارسال کرده‌ایم و فعلاً آزمایشگاه نیز گفته است که ما نمی‌توانیم بگوییم که آیا توله شیر مشکوک به مشمشه هست یا خیر.

وی خاطرنشان کرد: آزمایشگاه آلمان نیز دوباره به ما گفته است که باید دو ماه دیگر از بچه شیر مشکوک به مشمشه تست دیگری بگیریم و آن را ارسال کنیم تا آنها اعلام کنند که جواب آزمایش منفی است یا نیست.

 

خبر مرتبط :

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن-ب
|
-
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
0
0
با سلام و خسته نباشید به آقای دکتر رسولی بیرامی

ایشان واقعا دامپزشک باسواد و فردی پیگیر و پرتلاشی هستند.

با سپاس
نظر شما
ادامه