کد خبر: ۶۳۹۶۰

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دامپزشکی استان خراسان جنوبی به دیدار امام جمعه شهرستان درمیان رفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان درمیان، «مهندس معراجی» معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دامپزشکی استان که «حاجی محمدی» بازرس معتمد و مسئول برنامه بودجه و ربیعی مسئول اداره خدمات و «عارفی نیا» رئیس شبکه دامپزشکی درمیان وی را همراهی نمودند با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان درمیان با وی دیدار و گفتگو نمود.

در ابتدای این دیدار عارفی نیا رئیس شبکه به ارائه گزارشی از اقدامات شبکه در سال گذشته پرداخت و از حمایت های امام جمعه شهرستان از مجموعه دامپزشکی قدردانی نمود.

وی گفت: دامپزشکی در عرصه خدمت با دو بال خدمت رسانی و نظارت بر پروسه های تولیدات دامی وظیفه ای منحصر به فرد و گاها چالش آفرین دارد. چراکه امنیت زیستی واحدهای تولید و امنیت غذایی جامعه با انجام این نظارتها تحقق می پذیرد .

معراجی نیز در این دیدار گفت: دامپزشکی تنها دستگاهی است که هرروز به مناطق روستایی عشایری مراجعه می نماید و خدمت خود را بصورت کاملا رایگان ارائه می دهد.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب در نام گذاری سال  به نام موانع زدایی ها و پشتیبانی ها تصریح کرد: دامپزشکی با کنترل بیماری ها، واکسیناسیون، برگزاری کلاس های آموزشی و بحث های نظارتی از تولید حمایت و به آن جامه عمل پوشانده است.

«حجت السلام و المسلمین خزاعی» امام جمعه شهرستان درمیان نیز در این دیدار ضمن خوش آمد گویی به معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و هیئت همراه، از دامپزشکی بعنوان دستگاهی مردمی، خدوم و جهادی نام برد و افزود: دامپزشکی هرروز در دورترین روستاها، و مناطق  عشایری خدمات شایانی ارائه می کند  که انعکاس این موضوع در رسانه ملی مغفول مانده است.

وی به سختی کار دامپزشکی اشاره کرد و تصریح کرد: ضربات فیزیکی از ناحیه حیوان و درگیری کارکنان دامپزشکی با بیماری های مشترک، ظرافت کار دامپزشکی را نشان می دهد.

امام جمعه شهرستان درمیان به رخداد بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان اشاره کرد و خاطر نشان کرد : زحمات شبانه روزی دامپزشکی در رخداد بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان و جلوگیری از سرایت آن به شهرستان درمیان که از حیث تعداد واحد پرورش در استان رتبه اول را دارد بسیار مهم و ارزشمند بود.

حجت السلام و المسلمین خزاعی که در دفتر کارش سخن می گفت افزود: زیرساخت جامعه بستگی به زحمات دامپزشکی دارد که نمونه آن، نظارت بر تهیه فرآورده خام دامی سالم و بهداشتی ،بهره وری و ماندگاری محصول، که در نهایت سلامت مردم را در پی دارد .

وی در پایان سخنان خود کار دامپزشکی را عبادت دانست و این اطمینان را داد که زبان گویای دامپزشکی در بیان مظلومیت آن و سختی کار دامپزشکی در سطوح مختلف جامعه باشند.

در پایان این دیدار لوح تقدیری به پاس قدردانی از تلاش های امام جمعه شهرستان درمیان و همکاری با مجموعه دامپزشکی به وی اهدا گردید.

 

نظر شما
ادامه