کد خبر: ۶۳۹۷۵

اداره کل دامپزشکی استان اصفهان به جهت اجرای صریح اصل 44 قانون اساسی در سال گذشته، تعداد 114 قرارداد خرید خدمت واکسیناسیون دامی را با مراکز بخش خصوصی دامپزشکی منعقد نموده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر شهرام موحدی» مدیرکل با تاکید به اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی گفت: در راستای حمایت از بخش خصوصی در سال 99 تعداد 114 قرارداد خرید خدمت واکسیناسیون دامی با مراکز بخش خصوصی در سطح استان منعقد گردیده است.

وی افزود: بر اساس قراردادهای مذکور، از محل اعتبارات ملی و استانی در سال 99 مبلغ 5 میلیارد و 649 میلیون ریال جهت اجرای طرح توسعه و ایمن سازی بخشی از جمعیت دام های مناطق روستایی و عشایری هزینه شده که این اقدام ضمن حمایت از بخش خصوصی و ارتقای توان فنی و مالی این بخش، صرفه جویی در هزینه های دولتی را نیز در برداشته است.

دکتر موحدی واکسیناسیون تعداد 511 هزار و 951 راس دام سبک و سنگین استان علیه بیماری های بروسلوز، تب برفکی، طاعون نشخوارکنندگان کوچک، آبله، شاربن و هاری را نتیجه خرید تعامل خوب اداره کل دامپزشکی استان با بخش خصوصی در سال گذشته بیان نمود.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان در پایان از تلاش های شبانه روزی همکاران مبارزه با بیماری ها که به واقع در خط مقدم جبهه سلامت قرار دارند، تشکر و قدردانی و خاطر نشان کرد: به جهت حمایت از بخش خصوصی دامپزشکی استان، به روال گذشته برنامه واگذاری بخشی از حجم عملیات واکسیناسیون جمعیت دامی در سال 1400 تدوین و پس از تامین اعتبارات لازم اعلام خواهد شد.

  

نظر شما
ادامه