کد خبر: ۶۴۰۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

استفاده از ادرار گاو برای درمان کرونای یک پیرزن در هند جنجال زیادی به پاکرده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از رکنا، ویدئویی از یک هندی در دهلی نو که در دهان یک پیرزن کرونایی ادرار گاو می ریزد بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت. این مرد هندی که خود ماسک به صورت دارد در دهان پیرزنی که با لوله های اکسیژن در حال تنفس بوده و در بخش آی سی یو بستری است، ادرار گاو می ریزد، زیرا طبق باور آن ها این کار او را درمان می‌کند! کاربران زیادی به این ویدئو واکنش نشان دادند. کاربری نوشت:

«آدم هایی که به ادرار حیوانات علاقه مند هستند تنها توی کشور ما نیستند و جاهای دیگه هم می شه اونا رو پیدا کرد. توی کشور ما یه عده ادرار شتر رو دوای کرونا می دونستن توی هند ادرار گاو!» کاربر دیگری نوشت: «امان از خرافات که باعث می شه دست به کارهایی بزنی که جون آدم ها رو هم به خطر میندازه.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
0
الان از طب سنتی و این خرافات نه تو ایران خبریه نه جایی خبر انچنانی هست.در واقع غیر از این اخبار زرد خبر خاص و قابل استناد و پیگیری نیست. حالا بزار این بیماری با علم روز درمان بشه از اونجایی که ما ایرانیا اهل تاریخ خوندن نیستیم و البته فراموشکاریم 5 یا 10 سال بعد کم کم شروع میشه اینور و اونور مینویسن اون روزا که بیماری کرونا بود ما با پنجه مارمولک بیماری رو درمون کردیم ولی گفتیم ریا نشه جایی عنوان نکردیم ملت بشتابید داروی پنجه مارمولک برای کرونا بخرید .ببین کی گفتم! خخخ
نظر شما
ادامه