کد خبر: ۶۴۲۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ملایر از بازدید معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری همدان و فرماندار ویژه ملایر از مزرعه پرورش کروکدیل این شهرستان خبرداد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان ملایر، «دکتر ابراهیم نعمت گرگانی» رئیس اداره دامپزشکی این شهرستان از بازدید «مهندس ظاهر پورمجاهد»، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان بهمراه «مهندس ولدی» فرماندار شهرستان ملایر و رئیس ادارات حفاظت محیط زیست و میراث فرهنگی از پرورش کروکودیل در روستای گوراب خبرداد.

در این بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: این مجتمع بزرگترین مجتمع  گردشگری و پرورش کروکودیل در کشور است که تمام محصولات تولیدی آن صادراتی بوده و بازده اقتصادی خوبی برای کشور به همراه خواهد داشت.

وی افزود: ایجاد ورزش های مهیج مانند زیپ لاین، پیست موتور سواری و ساخت رستوران های سنتی و واحد های اقامتی در این طرح لحاظ شده است.

در ادامه معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری همدان با اشاره به نقش موثر فعالیت های دامپزشکی بر پایداری سلامت و امنیت جامعه گفت: دامپزشکی علاوه بر بهداشت عمومی، در تولید، اقتصاد و اشتغال جامعه نقش بسیار چشمگیری دارد و از زحمات کارکنان دامپزشکی در این راستا قدردانی نمود.

در پایان مهندس پورمجاهد تصریح کرد: این پروژه از پروژه های بزرگ و مطرح شهرستان ملایر است و با توجه به موضوعات مطرح شده بزودی با حضور مدیران کل دستگاه های مربوطه در جلسه ستاد تسهیل استان، مشکلات این پروژه پیگیری خواهد شد.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
فارغ التحصیل دامپزشکی
|
India
|
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
0
3
بعنوان فارغ التحصیل دامپزشکی و شهروند ملایر متاسفم که هنوز کلنیسین دام کوچک یا دام بزرگ یا حتی ازمایشگاه معتبر در شهر من وجود نداره ... دوستان و همکاران من مجبورن برای کار به شهرهای دیگه مهاجرت کنند اجباری..و اینکه موسس این معجموعه دندانپزشک هستند نه دامپزشک!!! با تشکر از رسانه وزین حکیم مهر
نظر شما
ادامه