کد خبر: ۶۴۲۳۹
 

حکیم مهر: طی حکمی از سوی مدیرکل دامپزشکی استان مازندران، «دکتر حسین فیاضی» به عنوان رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی مازندران منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی دامپزشکی استان مازندران، دکتر محمد حسن گلپایگانی مدیر کل دامپزشکی مازندران طی حکمی دکتر حسین فیاضی را به رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی مازندران منصوب کرد.

آئین تکریم و معارفه مسئولیت اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی مازندران روز چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه 1400 در دفتر مدیر کل با حضور وی ، معاونین، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، روابط عمومی و کارکنان این اداره برگزار شد و در این مراسم مدیر کل با اهدای لوح تقدیری از عملکرد «دکتر احمد رضائیان» که تا کنون سرپرستی این اداره را بر عهده داشت تجلیل کرد.

مدیرکل دامپزشکی مازندران در این حکم آورده است:

جناب آقای دکتر حسین فیاضی

نظر به سوابق، تجارب و تعهد جنابعالی به موجب این حکم به عنوان رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی مازندران منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال در چارچوب وظایف مصوب، در راستای تحقق اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با بهره مندی از ظرفیت و توانمندی همکاران محترم و انجام سایر امور محوله و رعایت اصل اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

دکتر محمدحسن گلپایگانی

مدیرکل دامپزشکی استان مازندران

گفتنی است فیاضی که تاکنون مسئولیت بخش دارو درمان دامپزشکی ساری را بر عهده داشت، پیش از این مسئولیت اداره دامپزشکی شهرستان بهشهر و اداره طرح و برنامه دامپزشکی مازندران را در کارنامه خدمتی خود دارد.
 
نظر شما
ادامه