کد خبر: ۶۴۲۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

حکیم مهر: «دکتر حمیدرضا ناظمی» مدیر کل دامپزشکی استان فارس، «دکتر احمدرضا تابع بردبار» رئیس نظام دامپزشکی استان و هیئت همراه با «حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی« رئیس کل دادگستری فارس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان فارس، «دکتر حمیدرضا ناظمی» مدیر کل دامپزشکی استان فارس ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص اهمیت دستورالعمل اجرایی ماده 19 که به تشریح نحوه پرداخت حقوق مسئولین فنی شاغل در بخش خصوصی مراکز و کارخانجات حوزه دامپزشکی است، پرداخت.

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اهمیت وظایف دامپزشکی گفت: کنترل بهداشت عمومی از جمله نظارت بر فرآورده های خام دامی از حساسیت خاصی برخوردار است و همکاری و تعامل  دوجانبۀ دامپزشکی با مجموعه قضایی سبب می شود تا سلامت این گروه از مواد غذایی بیش از پیش تأمین شود.

 رئیس شورای قضایی استان فارس تأکید کرد: قوه قضایه برخورد قاطعانه خود با متخلفین حوزه ی دامپزشکی را از ضروریات تامین امنیت غذائی و بهداشتی جامعه می داند و این امر را به صورت جدی پیگیری می نماید.

 حجت السلام موسوی با اشاره به اینکه دامپزشکی جزو مشاغل حساس و تعیین کننده امنیت غذایی مردم است گفت: دادگستری استان فارس آمادگی هر گونه همکاری در این زمینه با دامپزشکی  ونظام دامپزشکی در اجرایی شدن دستورالعمل اجرایی ماده 19 را خواهد داشت.

 ناظمی از همکاری مجموعه دادگستری استان فارس بویژه پیگیری رئیس کل دادگستری استان فارس در رسیدگی به تخلفات بهداشتی در حوزه دامپزشکی و برخورد قاطع با متخلفین این حوزه تشکر وقدردانی کرد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
0
1
به خدا جفایی که در حق مسئول فنی کشتارگاه پاسارگاد شده وکل مسئولین فنی کشتارگاه های استان به صداقت تعهد وجدان کاری انضباط واشنایی با قوانین واحاطه بر کار نامبرده اذعان دارند را چگونه می خواهید جبران کنید در واحد بهداشت شیراز واداره کل از سالیان قبل به سلامت کار وتعهد ایشان اقرار میکردن
نظر شما
ادامه