کد خبر: ۶۴۲۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

با حکم مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی، سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این اداره کل منصوب و در مراسمی معارفه شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی این کل دامپزشکی خراسان شمالی، «دکتر حمید رمضانی» مدیرکل دامپزشکی استان با صدور حکمی، «دکتر ابراهیم تقوایی مقدم» کارشناس مسئول قرنطینه این اداره کل را به عنوان سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی منصوب کرد تا با حفظ سمت، به ایفای وظایف محول در چارچوب ضوابط قانونی و آیین نامه های اجرایی و بخشنامه های ابلاغی بپردازد.

مدیرکل دامپزشکی استان در مراسم معارفه وی از نظارت به عنوان ویترین معرفی خدمات دامپزشکی به جامعه یاد کرد و با اشاره به شرح وظایف گسترده این واحد، لزوم تلاش شبانه روزی در این اداره برای خدمت رسانی به بهره برداران و حفظ سلامت عمومی و تضمین کیفیت فرآورده های خام دامی را یادآور شد. دکتر رمضانی ضمن قدردانی از تلاش های 12 ساله «دکتر دلیرصحرایی» در این سمت، از مدیران ستادی و شهرستان ها خواست همانند گذشته در پیشبرد اهداف این مجموعه همدل و همراه باشند.

پیش از این، دکتر دلیرصحرایی مسئولیت اداره نظارت را بر عهده داشت که سیزدهم اردیبهشت ماه جاری به عنوان معاون سلامت اداره کل، معرفی و منصوب شد.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر علی پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
0
0
تبریک به آقای دکتر رمضانی بخاطر انتخاب بسیار خوبشون.
از نزدیک شاهد عملکرد فوق العاده خوب آقای دکتر تقوایی در نظارت بهداشتی خارج از کشور بودم.
نظر شما
ادامه