کد خبر: ۶۴۳۲۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

مدیر کل دامپزشکی کردستان ظهر امروز یکشنبه مورخه 26 اردیبهشت 1400 با حضور در محل پاسگاه ایست بازرسی صلوات آباد با اهدا لوح، از فرمانده انتظامی آن پاسگاه تقدیر کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، مدیر کل دامپزشکی کردستان ظهر امروز یکشنبه مورخه 26 اردیبهشت 1400 با حضور در محل پاسگاه ایست بازرسی صلوات آباد با اهدا لوح، از فرمانده انتظامی آن پاسگاه تقدیر کرد.

«دکتر مجتبی ورمقانی» مدیرکل دامپزشکی استان کردستان ظهر امروز با حضور در محل پاسگاه ایست بازرسی گردنه صلوات آباد با اهدا لوح تقدیر از زحمات «ستوان یکم افشین رضایی» فرمانده این پاسگاه که در ماه های اخیر با تلاش شبانه روزی در کشف محموله های فرآورده خام دامی غیر بهداشتی و فاقد مجوز بهداشتی حمل  با اکیپ های اداره کل دامپزشکی کردستان تعامل ،تلاش قابل توجه و نقش موثری داشته است،تشکر و قدردانی نمود.

در این دیدار که «دکتر شهرام کریمی» رییس شبکه دامپزشکی دهگلان نیز حضور داشت، ورمقانی با قدردانی از تلاش های شبانه روزی ماموران محترم نیروی انتظامی در برقراری نظم و انضباط،گفت؛ تعامل و همکاری دامپزشکی و پلیس در کردستان در حال حاضر در سطحی عالی قرار دارد.

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
1
7
اینگونه حرکات موجب ایجاد انگیزه می شود برای سایر ماموران پلیس و همکاران مظلوم دامپزشکی بیشتر مورد حمایت قرار می گیرند
مرجانیان
|
Singapore
|
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
14
8
اقای دکتر ورمقالی مدیر کل پرتلاش و دلسوزی هستن،انصافا دامپزشکی کردستان رو متحول کردن
پاسخ ها
دکتر پویا علی محمّد زاده
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
متاسفانه عده ای با دیسلایک کردن فقط در حال نشان غرض ورزی هستند. حقیقت برای عده ای تلخ است.تعداد دیسلایک زیاد نشان از تلخی هرچه بیشتر حقیقت برای بدخواهان است.
فرق مرد ونامرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
0
0
دکتر ورمقانی جوان پرانرژی با پشتوانه فول تمامی مسولان استان وکشور بدون هیچ رانت که رای خود درنظر بگیرد شبانه روز مشغول فعالیت است خدا شاهده من ذره ای منفعت درچاپلوسی یا هیچ چیزی ندارم وممکنه اصلا نشناسه منو ولی برای دامپزشکی وکارمندان بشدت فعال است
نظر شما
ادامه