کد خبر: ۶۴۳۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

پس از ماجرای کشتن سگ‌ها در تبریز گروهی از طرفداران حقوق حیوانات با راه‌اندازی کارزاری خواهان رسیدگی به عملکرد شهرداری‌ها در زمینه کنترل جمعیت حیوانات شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از اقتصادنیوز ،نزدیک به ۲۰ هزار نفر این کارزار را امضا کرده‌اند. در متن این کارزار که خطاب به «ابراهیم رئیسی» رئیس قوه قضائیه، «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور و «سمیه رفیعی» رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس نوشته شده است آمده:

سال‌هاست خشونت علیه حیوانات مظلوم و زبان‌بسته که توسط خالق بی‌همتا زندگی داده شده‌اند، در تمام این مرز و بوم پاک رواج یافته و دل مردم ایران از این قبیل کشتارها خون است.

ما، جمعی از مردم ایران، خواستار رسیدگی و منع اعمال خشونت و کشتار توسط شهرداری‌های هر شهر هستیم و قاطعانه درخواست عقیم‌سازی و کنترل جمعیت حیوانات را داریم. این حیوانات بی‌پناه مظهر عشق الهی هستند و ما انسان‌ها با ساخت شهرها به محل زیست حیوانات هجوم آورده‌ایم و حداقل کار این است که از زندگی و جان این حیوانات حفاظت کنیم.

در پایان مؤکداً درخواست رسیدگی به موضوع خشونت علیه حیوانات و خصوصاً مورد اخیر در تبریز هستیم و درخواست داریم برخورد قاطع و اقدامات بازدارنده در این زمینه صورت گیرد.

این کارزار تا ۲۵ تیرماه در آدرسhttps://www.karzar.net/dogs  در حال جمع‌آوری امضاست. جهت مشاهده این کارزار کلیک نمایید.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیده آناهیتا بهلول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
0
0
از برگزاری این کارزار ممنونم و امیدواریم که این مسیبت کشتار و بی رحمی جمع شود و به سرانجام زیبایی برسد که با حرمت حیات و شان نسانیت و احترام به موجودات خداوند احترام به پروردگار و کائنات و هستی می باشد.
چه وقتی دلمان شاد می گردد ؟ زمانی که حامیان و دوستداران حیوانات و طبیعت یکی بشویم و دست از بدگویی هم برداریم و ان روز روز شادی است که دیگر شهرداری ها متقاعد به همکاری می شوند.
نظر شما
ادامه