کد خبر: ۶۴۳۷

حکیم مهر - خبرهایی از دامپزشکی اردبیل و قم

 

کسب مقام اول مسابقات قرآنی توسط دامپزشک اردبیلی


در بیست و سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در رشته حفظ که در سطح کارکنان سازمان جهادکشاورزی استان اردبیل برگزار شد، دکتر محمدرضا منیری معاون شبکه دامپزشکی شهرستان اردبیل موفق به کسب مقام اول گردید و با اهداء لوح تقدیر از وی تجلیل بعمل آمد.

در بخشی از متن لوح تقدیر اهدائی از حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهادکشاورزی استان آمده است:

بدین وسیله احراز مقام اول رشته حفظ یک جزء بیست و سومین دورة مسابقات استانی قرآن کریم در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل  توسط جنابعالی را تبریک عرض نموده، توفیق روزافزونتان را در کسب درجات معنوی با تأسی به سیره اهل بیت عصمت (ع) از درگاه خداوند سبحان مسئلت داریم.

 

---------------------------------------

 

سرپرست جدید اداره دارو، درمان و آزمایشگاههای اداره کل دامپزشکی استان اردبیل منصوب شد


دکتر صادق صالحی، سرپرست اداره کل دامپزشکی استان اردبیل، با صدور حکمی دکتر مهرداد اصغری کیان را به سمت سرپرست جدید اداره دارو، درمان و آزمایشگاههای اداره کل دامپزشکی استان منصوب کرد.


در قسمتی از حکم انتصاب آمده است:
با عنایت به تخصص، تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم بعنوان سرپرست اداره دارو، درمان و آزمایشگاهها تعیین و منصوب می شوید، امید است با استعانت از پروردگار متعال و رعایت تقوای الهی و صداقت و امانتداری و با برنامه ریزی اصولی و مناسب در انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.
گفتنی است قبل از این انتصاب، دکتر صالحی سرپرست فعلی اداره کل دامپزشکی استان مسئولیت اداره دارو، درمان و آزمایشگاههای اداره کل را برعهده داشت.

----------------------------------------

 

اتمام سمپاشی رایگان دامداریهای روستایی دراستان قم


عملیات سمپاشی رایگان دامداریهای روستایی استان قم با توان 12 اکیپ دولتی و خصوصی به کار خود پایان داد.
براساس گزارش اداره مبارزه با بیماریهای دامی اداره کل دامپزشکی استان قم، طی اجرای طرح مبارزه با انگلهای خارجی در دامداریهای روستایی استان قم جهت پیشگیری از انتقال بیماری به انسان و دام، بیش از 2 میلیون و 200 مترمربع از واحدهای دامداری روستایی بصورت صددرصد رایگان سمپاشی گردید. این طرح با استفاده از12 اکیپ سمپاش دولتی و خصوصی و همکاری شوراها و دامداریهای روستایی از دومین ماه بهار آغاز و تا اواسط تیرماه سال جاری به اجرا درآمد.

 

 

نظر شما
ادامه