کد خبر: ۶۴۴۶۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

سرپرست جدید اداره دارو درمان، دامپزشکی استان هرمزگان، معرفی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان، طی حکمی از سوی «دکتر محمد جانباز» مدیرکل دامپزشکی استان هرمزگان، «دکتر بهنام بهمنی» به عنوان سرپرست اداره دارو درمان این اداره کل، منصوب گردید.

دکتر جانباز در خصوص نقش و جایگاه این اداره گفت: اداره دارو درمان، یکی از ادارات ستادی مهم در این اداره کل می باشد که علاوه بر نظارت بر واردات مواد اولیه مرتبط با داروها و مواد بیولوژیک دامپزشکی و محموله های وارداتی دارویی، کار نظارتی، رصد بر توزیع آن را نیز، انجام می دهد و همچنین امور مرتبط با فعالیت بخش های خصوصی دامپزشکی اعم از؛ بیمارستان ها، درمانگاه ها، مراکز مایه کوبی، داروخانه ها و شرکت های استانی بخش دارو، واکسن و مواد بیولوژیک دامی را در حیطه کار دارد، که اداره ای با عملکرد بالا و حساس بوده، نقش مهمی در حفظ بهداشت و سلامت دام و ارتقاء سلامت جامعه را، دارا می باشد.

در پایان دکتر جانباز برای دکتر بهمنی آرزوی توفیق نمود و در متن حکم ایشان آمده است:

امیداست با اتکال به خداوند سبحان با رعایت اصل عدالت گرائی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وپیشرفت وتعالی مادی ومعنوی دولت خدمتگذار با بهره گیری از توان نیروهای متعهد و متخصص آن اداره، درانجام وظایف محوله، موفق ومؤید باشید.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سبکرو‌
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
0
1
تبریک خدمت دوست و همکار عزیز دکتر بهمنی . آرزوی موفقیت براتون دارم .
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
0
2
جناب آقای دکتر بهمنی تبریک صمیمانه اینجانب را پذیرا باشید. امید است در پرتو الطاف حضرت حق، بیش از پیش موفق و پیروز باشید.
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
0
0
تبریک دکتر بهمنی عزیز
نظر شما
ادامه