کد خبر: ۶۴۴۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
در جلسه کمیسیون منطقه آسیا و اقیانوسیه OIE:
به دلیل حضور فعال در ارائه پیشنهادات و کاندیداتوری بخش‌های مختلف با دعوت «دکتر مارک شیپ» رئیس شورای مرکزی OIE، ایران به عضویت هسته مرکزی منطقه آسیا و اقیانوسیه در آمد ...

حکیم مهر: طبق اعلام دفتر سازمان‌های تخصصی و امور بین الملل سازمان دامپزشکی کشور در جلسه کمیسیون منطقه آسیا و اقیانوسیه سازمان جهانی بهداشت حیوانات، ایران به عضویت هسته مرکزی منطقه آسیا و اقیانوسیه(Regional Core Group)  درآمد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از دفتر سازمان‌های تخصصی و امور بین الملل سازمان دامپزشکی کشور، به دلیل حضور فعال در ارائه پیشنهادات و کاندیداتوری بخش‌های مختلف با دعوت ریاست شورای مرکزی oie «دکتر مارک شیپ»، ایران به عضویت هسته مرکزی منطقه آسیا و اقیانوسیه در آمد.

این هسته مرکزی در منطقه، وظیفه ارتقاء و تحکیم ارتباطات کشورهای عضو در منطقه و هماهنگی‌های بین اعضا و دفاتر منطقه ای oie و شورای مرکزی را داشته و هم‌اکنون شامل اعضای شورای مرکزیoie  فیلیپین و استرالیا به عنوان عضو منطقه است و اعضای کمیسیون منطقه‌ای در حال حاضر  فقط ژاپن و دو نفر از روسای دفتر منطقه‌ای و تحت منطقه ای oie و ٤ کشور عضو شامل چین، نیوزلند، کره جنوبی و تایلند بوده که از این پس ایران نیز به عنوان یکی از اعضای این هسته مرکزی منطقه ای عضو است.

در این گروه که صرفا مختص منطقه آسیا و اقیانوسیه است، بیشتر تصمیمات در خصوص نظرات و اقدامات اعضای منطقه و همکاری‌های منطقه‌ای  در روندهای معمول موجود در سازمان جهانی بهداشت حیوانات اتخاذ شده و همچنین ارتباط و هماهنگی بین اعضا و دفاتر منطقه ای و تحت منطقه ای oie تسهیل و مدیریت می‌شود.

این گروه مرکزی پلی بین کشورهای عضو، دفاتر منطقه ای و تحت منطقه ای و شورای مرکزی oie است.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
0
1
سازمان دامپزشکی ایران ..........................
و شما دم از عضویت در نهادهای بین المللی می زنید
حقوق مزایا زیر خط فقر همکاران را نمی بینید .....................
واکسنی را به گاو و. گوساله روستایی زده تاند که خود باعث بیماری و تلفات شده است
ایا ابروی برای سازمان مانده است؟
فرزانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
0
1
ببخشید اعضای دفترOIE را چطور انتخاب کردید؟ .................؟
نظر شما
ادامه