کد خبر: ۶۴۶۲۷

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، آبزیان و دامپزشکی با حضور 170 شرکت معتبر از سراسر کشور18 تا 21 خرداد ماه در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار می شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از موج اصفهان، نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور، با حضور 170 شرکت معتبر محلی برای ظهور و بروز توانمندی‌های شرکت‌هایی است که در زمینه ماشین آلات دامپروری، تجهیزات آبزیان، خوراک دام و طیور، افزودنی دام و طیور و آبزیان، خدمات دامپروری، مواد ژنتیکی، انواع شیردوش، فن و مه‌پاش هوشمند و ماهی زینتی، سازه‌های پیشساخته دامداری، پاستوریزاتور، مبدل‌های حرارتی انواع مخازن، کنسانتره دام و طیور، لوازم مرغداری، لوازم و تجهیزات صنعتی مرغداری و گلخانه، سیستم تهویه و گرمایشی، داروسازی و آزمایشگاه‌های تخصصی مرتبط با این صنعت فعالیت می‌کنند.

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور اصفهان توسط شرکت برساز رویداد پارس برگزار می‌شود و مشارکت‌کنندگانی از استان‌های اصفهان، البرز، تهران، فارس، گلستان، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، قزوین، قم، یزد، چهارمحال و بختیاری و مرکزی در آن حضور فعال دارند.

همچنین شرکت‌های جاده ابریشم پرشیا، پیشگام دام‌پرور سپاهان، پیشگامان سپند گستر، زانیار و شرکت پیشگامان به عنوان نمایندگان رسمی برندهای خارجی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و به ارائه توانمندی‌ها و پتانسیل‌های خود می‌پردازند.

نمایشگاه دام و طیور، آبزیان و دامپزشکی اصفهان در 17 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی و با هدف معرفی کالاها و محصولات جدید، معرفی تکنولوژی‌های نوین در صنعت دام و طیور، ایجاد فرصت تعامل با تولیدکنندگان، بازرگانان و متخصصان، ایجاد فرصت عقد قراردادهای کاری، اخذ نمایندگی و... برگزار خواهد شد.

همچنین تلاش شده با برگزاری برنامه‌های جانبی، کیفیت نمایشگاه بین‌المللی دام و طیور امسال اصفهان نسبت به سال‌های گذشته ارتقا یابد تا فعالان این حوزه، بیشترین میزان بهره‌برداری را از این نمایشگاه داشته باشند.

 

نظر شما
ادامه