کد خبر: ۶۴۷۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

ممکن است این اسب بسیار کوچک باشد، اما میکرو دیو مینیاتوری آمریکایی از بدو تولد اوایل این ماه (۱۱ ژوئن) شیطنت‌های زیادی ایجاد کرده است. این اسب مینیاتوری چشم آبی توسط Little Dave، یک انجمن اسب پونی نمایشی در انگلیس، نر مینیاتور آمریکایی نامیده شده است. در این عکس که مربوط به سه روزگی این حیوان است میکرو دیو فقط ۱۲ اینچ حدود ۳۰ سانتی‌متر قد داشته و قرار بوده به مردم نمایش داده شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از سلام نو، میکرو دیو در حال حاضر در خانه جدید خود در Upper Haysden، کنت مستقر شده است و از دویدن در میان علفزار لذت می برد.

از آنجا که او می تواند از زیر نرده‌ها هم عبور کند، هیچ منطقه‌ای برای این کره اسب کوچک ممنوع نیست.

صاحب او «جن بالدوین» مورفی به خبرنگار H&H گفت: «حال کره اسب خوب است و هر روز به شیطنت او اضافه می‌شود. او از زیر حصار در مزرعه به بیرون می رود و این کار مادر او را بی قرار و نگران می کند بنابراین مجبورم زیر حصار را نیز نرده‌کشی کنم تا نتواند فرار کند.»

وی همچنین گفته: «من انبار یونجه را به اسطبل مینیاتوری تبدیل کردم که درهای آن به‌اندازه این کره اسب کوچک است». «مردم نمی‌توانند باور کنند که او چقدر کوچک است، وقتی کنار او می‌ایستید یال او تا زیر زانوی شماست.» او در این چند وقت بسیار محبوب بوده است. بازدیدکنندگان همواره از او بازدید می‌کنند. صاحب این اسب مینیاتوری با خنده می گوید من باید جیب مردم را هنگام ترک محوطه چک کنم تا بررسی کنم که که او را سرقت نکرده باشند!

خانم بالدوین مورفی همچنین صاحب یک میکرو دیو دیگر با نام عجیب، Looking Glass Rustys Red Ribbon  (باربی) است که او نیز یک اسب مینیاتوری آمریکایی است. این خانم در مورد اسبش می‌گوید: «من دو سال است که این اسب‌های مینیاتوری را نگه‌داری می‌کنم آنها مایه آرامش من هستند.» «این دو [مینیاتورهای آمریکایی] محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند.

مردم آنها را از ایالات متحده وارد می‌کنند و کاملاً موردتوجه قرار می‌گیرند. برخی افراد هم آنها را به‌عنوان حیوانات خانگی نگه می‌دارند» خانم بالدوین مورفی در ابتدا قصد داشت این کره را پس از مدتی بفروشد اما وقتی رنگ‌ پوست غیرمعمول میکرو دیو و چشم‌های آبی او را دید، مصمم شد که این اسب کوچک دوست داشتنی را نگه دارد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
0
1
اسب های ما فقط کتک میخورند
نظر شما
ادامه