کد خبر: ۶۴۷۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

در ایام هفته جهاد کشاورزی و با حضور مسئولین دستگاه های اجرایی، داروخانه دامپزشکی در شهر اسدیه افتتاح گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی درمیان، با حضور فرماندار و سایر مسئولین دستگاه های اجرایی داروخانه دامپزشکی افتتاح گردید.

پیش از افتتاح این پروژه «عارفی نیا» رئیس شبکه گفت: این پروژه با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد ریال و اشتغال دو نفر افتتاح خواهد شد.

بخشی فرماندار شهرستان درمیان نیز ضمن تشکر از اجرای این طرح گفت: خدمات دامپزشکی رابطه مستقیمی با بهداشت و سلامت جامعه دارد و تلاش شما جهت برآورده شدن نیاز بهره برداران حوزه دام و طیورشهرستان  با توجه به اینکه رتبه دوم تولید گوشت سفید استان را داریم ، جای تقدیر و تشکر دارد.

در ادامه «دکتر کراچیان» مسئول فنی این مرکز از مساعدت اداره کل دامپزشکی، نظام دامپزشکی استان، فرمانداری، جهاد کشاورزی و شبکه دامپزشکی شهرستان درمیان برای تاسیس داروخانه دامپزشکی در نقاط محروم تشکر نمود.

پس از افتتاح پروژه داروخانه دامپزشکی، فرماندار و هیات همراه از کلینیک دامپزشکی که در مجاورت داروخانه قرار دارد بازدید نموده و برای این زوج دامپزشک آرزوی سلامتی و موفقیت نمودند.

در ادامه رئیس شبکه دامپزشکی درمیان به همراه فرماندار و مسئولین شهرستانی  پروژه های آبیاری کم فشار در روستای آواز و آبیاری تحت فشار در سلمان آباد دستگرد را افتتاح نمودند.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Canada
|
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
0
0
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت جناب اقای عارفی ریاست محترم شبکه دامپزشکی سهرستان درمیان و وهمکاران بخش خصوصی یک داروخانه مورد نیاز تولید کنندگان شهرستان بوده وانشالله که موفق باشند
مرغداران شهرستان درمیان بخش قهستان
نظر شما
ادامه