کد خبر: ۶۴۷۸۶

دوره آموزشی Traces (Trade Control and Exprt) با حضور همکاران ادارات کل دامپزشکی استان‌ها و شرکت‌های صادر‌کننده به اتحادیه اروپا در تهران برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از دفتر سازمان‌های تخصصی و امور بین‌الملل سازمان دامپزشکی، دوره آموزشی Traces ) Trade Control and Exprt) با هماهنگی دفتر سازمان‌های تخصصی و امور بین الملل سازمان روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ به صورت وبیناری برگزار شد.

بنابراین گزارش، در این دوره که با حضور ادارات کل دامپزشکی استان‌ها و همکاران دفاتر قرنطینه و امنیت زیستی  و مدیریت و بهداشت مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور برگزار گردید، در خصوص نحوه وارد کردن اطلاعات و صدور گواهی‌های بهداشتی صادرات آبزیان و روده توسط شرکت‌های مجاز به کشورهای عضو اتحادیه اروپا در یک پلتفرم آموزشی، اطلاعات لازم ارائه گردید. 

برپایه این گزارش، با استفاده از این سیستم افراد ثبت شده مجاز قادر به ثبت اطلاعات صادرکنندگان (فروشندگان) و همچنین صدور گواهی بهداشتی به صورت آنلاین هستند و با توجه به وقوع همه‌گیری کووید-۱۹ نیازی به صدور گواهی بهداشتی به صورت کاغذی نیست.

 لازم به ذکر است این دوره در سال ۲۰۱۷ با حضور همکاران ادارات کل دامپزشکی استان‌ها و شرکت‌های صادر‌کننده به اتحادیه اروپا در تهران به صورت حضوری برگزار گردید و با توجه به تغییرات و به روزرسانی سیستم Traces این دوره مجدد از طرف سازمان دامپزشکی کشور برای آموزش همکاران درخواست گردید.


نظر شما
ادامه