کد خبر: ۶۴۸۰۳

 

شهردار منطقه ۱۳ گفت: با توجه به‌ حضور سگ های بلاصاحب در منطقه ۱۳ و درخواست های مردمی ، مرکز «پردیس مهر» به منظور حمایت از حیوانات و بنا به درخواست های مردمی از سوی اداره ساماندهی منطقه ۱۳ در بوستان جنگلی سرخه حصار منطقه در حال احداث و راه اندازی است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «مجتبی شکری» با اشاره به لزوم اجرای برنامه های نظارتی  برای کنترل جمعیت سگ ها  گفت: سگ ها دارای قابلیت تولید مثل بالا هستند و در صورت اجرا نشدن برنامه های کنترلی ، به سرعت جمعیت این حیوانات افزایش می یابد و مخاطراتی را برای امنیت و سلامت شهروندان به همراه دارد
وی افزود: پردیس مهر واقع در بوستان جنگلی سرخه حصار به منظور جمع آوری و نگهداری سگ های بلاصاحب و نیز افزایش سطح رضایتمندی شهروندان در زمینی به مساحت ۱.۸ هکتار احداث و در مراحل پایانی آماده سازی است.

شهردار منطقه ۱۳ یادآور شد: مرکز جدید نگهداری با مشارکت بیشتر حامیان در زمینه تامین هزینه های نگهداشت و تهیه غذا راه‌اندازی خواهد شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، گفتنی است پروژه مذکور با در نظر گرفتن تمامی استانداردهای لازم در این خصوص در حال آماده سازی و راه اندازی است.

 
نظر شما
ادامه