کد خبر: ۶۵۰۶۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان مریوان گفت با اخذ دستور قضایی یک واحد مرغ فروشی که اقدام به قطعه بندی مقادیر زیادی قطعه بندی غیر بهداشتی و غیر مجاز مرغ نموده بود و مانع از اجرای ضوابط سازمان دامپزشکی توسط بازرسان ستادی در 14 تیر 1400 شده بود، پلمپ شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، «مهندس مسعود خاتمی» سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان مریوان ضمن تشکر از حضور اکیپ های ستادی بهداشت عمومی به سرپرستی «دکتر مجتبی ورمقانی» مدیر کل دامپزشکی استان کردستان در مورخه 14 تیر ماه سال جاری که مراکز عرضه و نگهداری فرآورده های خام دامی را مورد بازرسی قرار دادندف افزود در همین راستا و در مراجعه به یک واحد مرغ فروشی مقادیر زیادی مرغ قطعه بندی غیر بهداشتی و غیر مجاز کشف و در هنگام ضبط آن توسط بازرسان، متصدی به بازرسان توهین و هتاکی نمود.

خاتمی ادامه داد برای متصدی یاد شده و 7 مرکز دیگر که اقدام به قطعه بندی غیر مجاز  و غیر بهداشتی مرغ فاسد نموده بودند صورتجلسه تنظیم و به مراجع قضایی ارجاع داده شد که در روز 15 تیر ماه سال جاری دستور پلمپ واحد یاد شده توسط مقام قضایی صادر که در حضور بازرسان این شبکه و نماینده اداره اماکن نیروی انتظامی اجرا گردید.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
دکتر پویا علی محمّد زاده
|
Germany
|
۰۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
11
10
به جرات میتوان گفت نظارت های مستمر و سختگیرانه اداره کل دامپزشکی و شبکه های دامپزشکی شهرستان ها در مدتی که جناب آقای دکتر ورمقانی مدیرکل بوده اند تاکنون بی نظیر بوده.
به ندرت میتوان مدیر کلی که خود در اکثر بازدیدها، طرح ها و... اولین نفر و قبل از همه در صحنه حضور دارد را دید.
مهمتر از همه همدلی و حضور مستمر معاون سلامت، معاونین اداره کل در کنار نیروهای ستادی و شبکه های شهرستان در نظارت و بازرسی هاست.
ایجاد چنین جو صمیمانه و دوستانه ای در مجموعه تحت مدیریت واقعا عالی و قابل الگوبرداری برای سایرین است. در چنین مدیریت عالی و صحیحی است که اداره کل دامپزشکی استان ۴ سال متوالی در جشنواره شهید رجایی مقام اول را کسب می کند و اخیرا نیز اداره کل برتر دامپزشکی در بین سایر استان ها شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
متأسفانه ........ در رابطه با دارو و درمان بخش خصوصی از زمان اجرای رصد و پایش با تشکیل بی مورد دهها پرونده قضایی، پهن کردن فرش قرمز برای پخشهای استانی همجوار و معافیت آنها از هر گونه نظارت و اخیراً الزام به ثبت دارو و واكسن در سامانه خدمات دارويى كه خود به دليل مشكلات زير ساختى ثبت دارو و واكسن راسهل ممتنع نموده، ضمن اخلال در نظام توزيع موجب زيان ميلياردى پخشهاى استانى، داروخانه ها و مراكز مايه كوبى شده است .........
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
10
7
الزام غير منطقى به ثبت دارو و واكسن در سامانه خدمات دارويى على الرغم اذعان به ناكارآمدى سامانه نيز نمونه اى از نظارتهاى مستمر و سختگيرانه .... است كه ضمن ايجاد اخلال در نظام توزيع و زيان توزيع كنندگان، داروخانه داران و مراكز مايه كوبى زمينه را براى سوء استفاده قاچاقچيان و دلالان فراهم نموده است!
نظر شما
ادامه